bakfietsweb.nl

  • Koen

    Ik zit er aan te denken om een bakfiets te kopen van bakfietsweb.nl

    Zeer goedkoop, en ik begrijp dat je dan niet al te veel moet verwachten, maar een klein beetje kwaliteit kan geen kwaad.

    Is er iemand die ervaring heeft met een bakfiets van bakfietsweb?

  • tobiasenkimberly

    ja ervaring ben fietsenmaker heb werkelijk 2 mensen jankend voor mn deur gehad of ik hem wou afmonteren

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeee nieeeeeeeeeeeeeeeeeet koooooooooooooooopen

    troep volledig uitelkaar ook de trapas geen beschrijving erbij en wat erbij zit is japans niet kopen nu niet nooit niet meer info vraag het me gerust

  • Koen

    Duidelijk :)

  • Roel Wouters

    ik heb nu al 3 maanden een bakfiets van bakfietsweb.nl en eigenlijk kan ik hem weggooien, stuur is tijdens het rijden afgebroken en de clipjes van de kindertuigjes zijn ook lam. (verder is de ketting gebroken, het zadel doorgezakt en het licht kapot) KOOP DUS NIET!

  • rodney

    Niet doen deze bakfiets is de miskoop van het jaar

    Hen hem in elkaar laten zetten bij de door hun aanbevolen fietsenmaker in amsterdam

    Ze hadden allerlei onderdelen niet goed vastgezet

    de stuurpen brak af na een week ,kreeg bijna een ongeluk

    twee maanden later is er al op zoveel plekken roest dat ik genoodzaakt ben de bakfiet af te dekken met een scooterhoes

    absoluut niet kopen dus

    met vriendelijke groeten rodney

  • Herman Posthumus

    Toch wil ook ik even reageren. Ik wil ook een bakfiets kopen, en heb op andere forum's ook een andere verhalen gelezen. Ook heb ik een fietsenmaker uitgebreidt gesproken, en ik ga er daadwerkelijk wel een aanschaffen. Monteer hem wel zelf, omdat het dan zeker goed gebeurt.

    Kijk bv eens op: home.versatel.nl/jspieren/

    Je moet de fiets natuurlijk niet vergelijken met een fiets van bakfiets.nl, maar de prijs is ook maar 1/3e.

    Over een paar weken heb ik hem besteld en is hij klaar…

    Voor info… Mailen mag..

    Groet,

    Herman

  • t

    sccs ermee een gewaarschuwd mens telt voor 2.

  • Herman Posthumus

    Na 2 maanden in het bezit van de bakfiets, valt alles mij erg mee. de prisj kwaliteit verhouding is redelijk. Frame is wel sterk, (na model 2006), en fiets prima. Kinderen (incl maxicosy) kan nu prima worden vervoerd. Ik fiets 3x per week 2 km naar school en terug. Prima voor deze korte afstanden. Ook wel eens 7 km gefiets, maar het is gewoon een zware fiets, maasr prima te doen.

    Heb wel een aantal opmerkingen gestuurd naar de importeur, voor verbetering. (oa banden en stuur). Verder moet je erg handig zijn om te monteren. De meeste schroeven zijn van RVS, en veel aluminium. De fiets staat wel altijd binnen, maar houdt zich erg goed.

    (bij de gamma is nu een aanbieding, met het zelfde frame als deze fiets. Zelfde importeur)?

    Fiets die wij hebben is model V20. 629 euro, ipv de 1800 euro bij de fietsfabriek.

    Ook daar hebben mensen wel een paar op/aanmerkingen over.

    mijn conclussie.. aardige fiets voor korte afstanden. Handig, en veel ruimte.

    Ideaal voor kind + baby in maxicosy. redelijke prijs/kwaliteit. Is weinig alternatiefs op de markt. Je betaald minimaal 600 euro extra….

  • saida

    hoi,

    is dat zo?

    iK wil namelijk entje bestellen bij ze de model 010 maar ik lees alleen maar negatieve dingen kanje me meer vertellen?

    Gr SaidaRoel Wouters schreef:

    >

    > ik heb nu al 3 maanden een bakfiets van bakfietsweb.nl en

    > eigenlijk kan ik hem weggooien, stuur is tijdens het rijden

    > afgebroken en de clipjes van de kindertuigjes zijn ook lam.

    > (verder is de ketting gebroken, het zadel doorgezakt en het

    > licht kapot) KOOP DUS NIET!

  • Herman Posthumus

    Tja,

    Wij hebben hem nu een paar maanden, fietsen er een aantal keren per week mee , met 2 kinderen, en verder is de fiets goed gemonteerd (door mijzelf).

    Hij staat altijd binnen, en wordt dus niet echt nat. (alle fietsen hebben zeer veel te leiden van constant buiten staan.)

    Ik merk verder dat de schroeven van RVS zijn, en heb alles extra in de vet gezet.

    Mijn conclusie, prima fiets voor de freq. Waarin wij hem gebruiken. Is wel e.e.a op aan te merken, maar dat zijn de fietsen van bakfiets.nl ook (en 3x zo duur). Mijn idee, bij een regelmatig gebruik, en goede montage, geen problemen ondervonden. (behalve de banden, zijn typisch voor de Chinese markt gemaakt, (zijn banden die je ook op een mountainbike vindt, niet ideaal voor in de stad..)

    Verder zijn mijn kinderen niet zwaart, en vervoer ik 2 kinderen in de bak (totaal 25 kilo + boodschappen). Zelf ben ik ook niet zwaar (70 kilo), en het frame houdt het ook prima.

    Verwacht dus geen Bakfiets.nl, maar voor de prijs een prima fiets. (zie verder mijn reactie van de 22e augustus hier onder.).

    p.s.

    Ik denk dat de bakfietsmarkt in Amsterdam anders is, dan bij ons. Ik denk dan ook dat een aantal mensen (lees fietsen handelaren, die flinke marge maken op fietsfabriek, en bakfietsweb) niet zitten te wachten op deze concurrentie. Een soort van marktbescherming dus.

    Je moet het zelf weten wat je beslist, maar wij hebben geen spijt van de aankoop. Als je er maar goed mee om gaat.

    Suc6 met je keuze!

    Groet, Herman