batterijen vervangen Gazelle achterlicht

  • Peer

    Hallo allemaal

    Kan iemand mij vertellen( uitleggen) hoe de batterijen van mijn Gazelle Medeo Tracking achterlicht (out,auto,on) met aan de voorkant de schakelaar (en dus niet er bovenop: erg onhandig), kan vervangen. Ik zie daar wel een schroefje zitten, maar als dat los draai weet ik nog steeds niet hoe ik bij de batterijen kan komen. Graag hulp. Bedankt alvast voor jullie moeite!

    Peer

    Eindhoven

  • willem

    he peer ,

    nou als het goed is , zie je aan de onderkant van je achterlicht een sparing ,en wel precies op de scheiding van batt. compartiment en je reflector !

    nou zet daar een schroevendraaier tussen en dan klik je hem zo open .

    succes!

  • Adrie

    Als je de middelste schroef hebt verwijderd is het een kwestie van de gehele voorzijde van de achterzijde te scheiden.

    Dit kan wat moeilijk gaan omdat de pakking wat plakt.

    Het type batt is AA.

    Succes

  • Marion

    Bedankt jongens, jullie hebben me gered! Vooral die uitsparing aan de onderkant was reuze nuttig. Misschien handig om erbij te zetten dat het gaat om het Power Vision 2 achterlicht, dat niet meer aan bod komt in de (te downloaden) handleiding van Gazelle. groeten, marion

  • Hobbes

    Het ging zeker moeilijk. Ik was bang dat de boel in stukken zou breken. Maar door jullie reactie wist ik dat dit wel de juiste methode was en is het uiteindelijk gelukt. bedankt!!

  • kees

    Ik heb een Gazelle orange excellent fiets Ik wil de batterijen van het Slim vision achterlicht vervangen, maar ik weet niet hoe. Ik heb 2 schroefjes losgedraaid, maar hij zit nog steeds muurvast. Wie heeft een tip?

  • lucbpourgeois

    kees Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb een Gazelle orange excellent fiets Ik wil

    > de batterijen van het Slim vision achterlicht

    > vervangen, maar ik weet niet hoe. Ik heb 2

    > schroefjes losgedraaid, maar hij zit nog steeds

    > muurvast. Wie heeft een tip?

  • Sjef

    Ik ben ook zeer benieuwd naar je advies, maar er staat niets!

    lucbpourgeois Schreef:

    ——————————————————-

    > kees Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik heb een Gazelle orange excellent fiets Ik

    > wil

    > > de batterijen van het Slim vision achterlicht

    > > vervangen, maar ik weet niet hoe. Ik heb 2

    > > schroefjes losgedraaid, maar hij zit nog

    > steeds

    > > muurvast. Wie heeft een tip?

  • alice van den berg

    2 schroven aan de onderzijde verwijden dan bij het aan en uit knopje opde achterzijde de unit eruit duwen

    veel succes

  • levi

    gooi de achterlamp weg en koop een magneetlamp dan ben je van dat gezeik af met dat kutlicht