elektrische fietstakel

  • Yves

    ik kan elektrische fietstakels leveren ,nieuw,(maximum gewicht fiets 125kg) voor 269 euro incl btw , + transport

    met vr gr

    Yves

  • Sjef

    Een fietstakel die fietsen van 125kg kan takelen is ook gereedschap waar de hele wereld op zit te wachten!

  • pieter

    enig idee waar je een takel mee belast als je een flinke hamerklap omlaag geeft op bv een spie? wel meer dan 125 kg. Ik hoop dat die takel dat kan hebben, en vooral de ophanging ervan.

    Overigens is de takel dan ook geschikt voor een brommer, en die wegen vaak meer dan 100 kg. Kijk maar eens op het kentekenbewijs.

  • Sjef

    pieter Schreef:

    ——————————————————-

    > enig idee waar je een takel mee belast als je een

    > flinke hamerklap omlaag geeft op bv een spie? wel

    > meer dan 125 kg. Ik hoop dat die takel dat kan

    > hebben, en vooral de ophanging ervan.

    > Overigens is de takel dan ook geschikt voor een

    > brommer, en die wegen vaak meer dan 100 kg. Kijk

    > maar eens op het kentekenbewijs.

    Geen verstandig mens zal een fiets in een takel hangen en vervolgens eraan werken waarbij de uitgeoefende kracht verloren gaat doordat de fiets opgehangen is. Dat doe je met de fiets op de wielen of ingeklemd aan het frame. Als je ooit ook maar een begin van een cursus techniek hebt gehad, weet je dat. Een spie? Dat is voltooid verleden tijd.

  • pieter

    ik repareer weleens oudere fietsen en daarin komt de spie nog wel voor. Inderdaad is het niet goed om op een fiets te slaan als die in de takels hangt, maar er zijn heel wat werkzaamheden te bedenken waar je de takel extra mee belast, buiten de massa van de fiets zelf. Vastgeroeste moeren bij voorbeeld.

  • martin

    Hallo Yves,

    Ik heb interesse in zo'n fietstakel.

    Wil je mij even mailen met wat meer info ajb?

    gr. martin

  • Rob Willems

    Hallo, ik ben op zoek naar een electrische takel, welk merk / type verkoop jij? Heb je evetueel een afbeelding.

    Groet Rob Willems

  • marcel

    Yves Schreef:

    ——————————————————-

    > ik kan elektrische fietstakels leveren

    > ,nieuw,(maximum gewicht fiets 125kg) voor 269 euro

    > incl btw , + transport

    > met vr gr

    > Yves

    Kun je me aub een foto mailen?

    gr. marcel

  • Ad

    Kun je me wat foto's sturen?

    Grt Ad

  • dennis

    Hallo

    Ik heb nog een goeie kito corp takel te koop.

    Of heeft u er al 1? Ik hoor het graag

    Groetjes dennis