• Mariannevandaag, 17:467 jaar geleden 2 RIH omega e-bikes gekocht.(intussen voor beide fietsen na 5 jaar nieuwe accu's aangechaft)over 1 e-bike zijn we erg tevreden, veel mee gereden en weinig kosten.de ander e-bike begon na een paar jaar mankementen te vertonen.-voeler stuk waardoor fiets het niet meer deed.-computertje stuk-moter liep vast en was stuk, opgestuurd voor revisiede fiets met de mankementen wordt een stuk minder gebruikt als de eerstgenoemde fiets.-nu weer motor die vastliep, opgestuurd naar RIHtevens gebeld met RIH om te vragen hoe zij aankijken tegen al deze mankementen.Antwoord was:' als er 1000 televisies worden gemaakt kan er 1 tussenzitten die snel kapot gaat. Dat gebeurt nu eenmaal mevrouw, zo is het ook met fietsen.“ Ik vroeg: ' maar neemt u hiervoor dan geen verantwoording?”“Nee” was het antwoord, “dat is gewoon pech”.Jammer, ik weet het klopt dat ik pech heb, mijn man heeft een prima RIH fiets, ik een heel slechte die me al erg veel geld aan reparaties heeft gekost.Denk dat we over een jaar 2 nieuwe fietsen van een ander merk aanschaffen…