fietsmaatjes E'de e.o.

  • Sabina

    Hallo,

    Nu mijn fietsmaatjes allemaal stoppen (studie, verhuizen, samenwonen etc.) zijn de fietstochten een stuk minder leuk geworden. Fietsen door de mooie omgeving van Enschede maakt veel goed, maar toch mist er iets… Daarom ben ik opzoek naar nieuwe fietsmaatjes uit Enschede e.o.

    Het is geen topsport, maar wel redelijk fanatiek. Ik speel basketball en houd dmv mijn 2e grote hobby fietsen mijn conditie op peil. Ik rijd op een Merida-ATB en wil minstens 2x per week lange afstanden fietsen. Zoek jij ook een fietsmaatje en heb jij zin om samen met mij van de natuur te genieten en aan je conditie te werken? Man/vrouw/ertussenin… Mail mij dan even.

    Ik ben 21 jaar, studente P&A. Hobby: ATB, basketball, skaten, film.

  • gerard

    Ik begrijp er niets van Sabina,wil er dan niemand,of wordt het forum hier te weinig gelezen?wonen er geen ATB/fietsers meer bij jouw in de buurt?Ik had me juist veel reacties voorgesteld.Helaas woon ik in Eindhoven waar het ook mooi fietsen is,dus kom maar gerust!

    Groetjes

    Gerard. PS.ga anders gewoon alleen fietsen,misschien kom je een maatje tegen!

  • Sabina

    Haha, bedankt Gerard :-)

    Misschien durven ze de uitdaging niet aan om door een vrouw eruit gereden te worden! Gelukkig toon jij wel het lef, maar helaas iets te ver.

    Groetjes