Wie gaat er nou fietsen, het gaat veeel te langzaam en als het waait trap je je kapot, of je moet het zien als sport maar als vervoermiddel dus echt niet.
Opmerking: een fiets is veel sneller in steden als een auto. Buiten de steden is de auto (mits er geen files staan) toch wel sneller. Ten tweede, met dit vervoermiddel vervuil je het milieu niet en doe je iedere dag wat aan je conditie, wat indirect weer gevolg heeft voor de werkprestaties. Omdat je een betere conditie hebt, voel je je beter en heb je meer puf om te gaan werken en dat vind je baas dan ook weer goed. Dus de auto is in veel gebieden sneller, maar dat wil niet zeggen dat je dan ook meer werk kunt doen. Zie de bovengenoemde uitleg. Verder wil ik geen woorden vuil maken aan deze “fietsenmaker”.
Kortom:
PAK DE FIETS EN GA FIETSEN!!!!!
gegroet een fietsliefhebber,
Teun
Wat een moeilijke fietsemaker ben jij
Ik fiets bijna elke werkdag bijna 40 km.Weer of geen weer. Hartstikke lekker. heerlijk
Dit ondanks dat ik buiten spitstijden enzo werk. (Dat komt door continu dienst. Dus ook na een nachtdienst)
Een gezond milieu begint bij je zelf en ook je eigen gezondheid begint bij jezelf.
Ga jij llekker in je autootje de zaak verzieken voor de generaties na je. Nadenken is en blijft voor menigeen toch heeeeeel moeilijk hoor.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?