Te Koop: Raleigh Max Lite Fs 2. Deze lichte Full-Supsension Mountainbike (wielen 26 inch) is ongeveer een jaar oud en maar weinig gebruikt. Ik verkoop hem wegens aankoop van een scooter en daardoor is hij overbodig. De mountainbike is nog in goede conditie, buiten enige gebruikskrasjes (minimaal) is hij op en top in orde. De mountainbike is uitgerust met zeer goede onderdelen: SR SUNTOUR voorvork, RST achtervering, SRAM 5.0 versnellingen + lopende onderdelen en TEKTRO v-brakes. Verder ziten er ook nog een voor en achterspatbord van SKS en een afneembaar voor en achterlicht van BASTA. De nieuwwaarde deze mountainbike is ongeveer 1699,-(zonder alle accesoires). Helaas heb ik geen manier om de moutainbike te brengen, dus de koper zal voor vervoer moeten zorgen. Stuur me maar een emailtje als je een vraag hebt.

Momenteel is hij aangeboden op ricardo.nl……………je kunt daar gaan kijken(FOTO!!!!!!) en bieden, maar je kunt ook me een bod mailen. Volg voor ricardo.nl ff de volgende link: http://www.ricardo.nl/cgi-bin/qxlhome.cgi/NL/QXL/PR/Q1009945080/_22133641

Greets,

Pol Herwig