Hallo Mike, ik bezoek regelmatig de diverse prikborden die betrekking hebben op fietsen.
Nu ik dan ook regelmatig jouw naam en berichten lees,ben ik erg nieuwsgierig geworden naar jouw fiets-achtergrond.
Ik ben zelf al van kinds af aan opgegroeid met fietsen,en heb eingelijk verder nooit meer iets anders gedaan,ik fiets zelf, werk in de tweewielerbranche,en heb ook tot groot ongenoegen van mijn vrouw het halve huis inclusief de slaapkamer omgetoverd tot fietstempel.
Omdat jij een zeer grote technische en algemene productkennis hebt, was ik bijzonder benieuwd welke rol de fiets en het fietsen in jouw leven speelt.
P.S ik las op de toerfietspagina bij een stuk dat je had geschreven over lichtgewicht materialen dat je berylium noemde.
Nu probeer ik zelf altijd zoveel mogelijk titanium delen op mijn fiet te monteren.
Maar in de duitse bike workshop stond inderdaad voor een jaar of 4 terug een berilium frame,maar het licht mij bij dat dit frame de prijs berijkte van een leuke middenklasser auto,en het materiaal scheen giftig te zijn.
Dat dit frame zo duur was lag er misschien aan dat er maar een enkel paar van gemaakt is,maar weet jij ook of dit materiaal inderdaad giftig is???
En als het er is weet jij misschien waar ik dit kan krijgen?
Ik zou het erg bijzonder vinden om van dit materiaal iets op mijn fiets te hebben.
groetjes michel.