FIETSTEST!!

• Daan

Hoi allemaal!

Ik weet niet of ik op het goede prikbord zit voor mijn vraag, maar misschien dat iemand mij antwoord kan geven.

Ik heb binnenkort een sporttest ivm. mijn sollicitatie. Nu weet ik dat ik 9 minuten moet fietsen en dat de tegendruk steeds zwaarder wordt. Kan iemand mij vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat? Ik hoor namelijk wel steeds dat er begonnen wordt met je gewicht aan tegendruk (=voor mij 68) maar hoe gaat het dan verder?

Alvast hartelijk bedankt!!!!!! Groetjes, Daan

• NRiddy

Ze verhogen gewoon om de halve minuut het aantal watts (wat je weg moet duwen)

en dan kijken ze wat je omslag punt is en zo. Daan schreef:

• Daan

Hoi NRiddy!

Ja, zo ver was ik ook al….. maar ik bedoel meer met hoeveel watt je begint, met hoeveel watt hij wordt opgevoerd enzovoort. Maar toch bedankt!

Groetjes, Daan

• Ecila

Waarschijnlijk ligt dat aan je hartslag op dat moment. Ze willen hem tot een bepaalde hoogte krijgen. Na een paar minuten mag je stoppen en dan is het van belang hoe snel je hartslag weer terugloopt. Hoe sneller je hartslag terugloopt hoe beter je conditie is. Als je het precies wil weten moet je even zoeken op pagina's die over inspanningsfysiologie gaan. Succes met je test!