santiago

• els

wie heeft de pelgrimsroute naar santiago di compostella gefietst ipv gawandeld en kan hier info over geven (wat voor wegen, is het de zelfde route als de wandelroute etc)?????????/

• Frans Knapen

Beste Els,

Er zijn vele (fiets) wegen die naar Santiago leiden. Vanuit Nederland kun je de beschreven route Jacobroute deel 1, 2 + 3 nemen. Zelf heb ik i.p.v. de Jacobroute deel 1 + 2, de fietsroute ‘langs oude wegen’ gefietst; die sluit aan op de Jacobroute deel 3 (het Spaanse gedeelte).

Ik wil je nog een welgemeend advies geven: stel de tocht niet uit… het is een prachtervaring!

groetjes

Frans

• Jozef

Beste Els en eenider die dit leest ….

Ik ben een Belg die in Nederland woont (Den Haag) en ik ben ook op zoek naar

goede bruikbare informatie om de tocht nog deze zomer te maken met de fiets.

Ik dien het low-budget te doen en alle informatie is welkom - van route, tot bagage, tot slaapplaatsen, etc…

els schreef:

>

> wie heeft de pelgrimsroute naar santiago di compostella

> gefietst ipv gawandeld en kan hier info over geven (wat voor

> wegen, is het de zelfde route als de wandelroute etc)?????????/

• Jozef

Beste Els en eenieder die dit leest ….

Ik ben een Belg die in Nederland woont (Den Haag) en ik ben ook op zoek naar

goede bruikbare informatie om de tocht nog deze zomer te maken met de fiets.

Ik dien het low-budget te doen en alle informatie is welkom - van route, tot bagage, tot slaapplaatsen, etc…

els schreef:

>

> wie heeft de pelgrimsroute naar santiago di compostella

> gefietst ipv gawandeld en kan hier info over geven (wat voor

> wegen, is het de zelfde route als de wandelroute etc)?????????/

• Van Pelt Herman

Beste Els

Boekjes van de route kun je vinden op dit adres http://www.pirola.nl drie delen.

Ik heb ze daar gevonden want ik vertrek in Mei per fiets naar Santiago de Compostella heb tijd genoeg be wel 62 jaar. mijn broer heeft het verleden jaar gedaan en die is 65, ben hem gaan halen met de wagen en vondt het er zo prachtig dat ik het ook wil doen. moet ook eens op fiets.nl gaan zien.

Tot later mischien,

Herman

• Elly

Lees het boek DUIZEND HEUVELS van Ignace Vervaet. Fantastisch reisverhaal van een sportieve 60-ger. Met veel tips ISBN 90-389-0887-3.

Succes en goede reis!