Geen yuppen op fietsrai.

• Michel the mechanic

Afgelopen vrijdag de fietsrai bezocht maar geen:

Vertex

Spinergy

Ringle

Wel trek maar geen klein??? is tegenwoordig een firma.

colnago

mavic

campa

En zo nog een tal van aanbieders van exclusieve onderdelen die in het verleden wel vertegenwoordigt waren maar nu nergens te vinden zijn.

Zal dit een terugloop betekenen voor de mooie exotische materialen die we in het verleden mochten aanschouwen???

Ook een nieuwtje bike-world het winkelconcept van halfords is failiet.

• Harrie

Vertex was prominent aanwezig op de OP PAD beurs, misschien ivm Koolstop aanhangers. Dubbele stand dus: Vertex en Koolstop.

In de buurt van Fred Snel, Van Herwerden, Frank Groot.

Volgens mij zijn Colnago, Campa enzo al langer afwezig.

Waar waren Cannondale, Nishiki, Gios, Manitou, Marzocchi, …. ?

• moi

Ik vind dat je een zeurpiet bent ,je snapt toch wel dat ze gewoon de beste merken neerzetten op zo'n rai?! Al die kleinere merkjes daar is gewoon geen plaats voor duz ik vind dit echt nergens op slaan.En je hebt dus gewoon niet goed gekeken wat vertex betreft.VOOR je gaat zeuren moet je EERST nadenken voor je gaat zeuren dat er niks was.En ik neem aan dat je die merken van je wel in de winkel kunt zien dus ga je gang DAAR MAAR.En als je geen interesse hebt voor de grotere merken dan moet je niet naar de fietsrai gaan.

• heertje

nog jong zeker he campa is geen klein merkje en hebben zeker wel genoeg geld om op de RAI te staan,maar je moet een keuze maken waar de meeste mensenkomen kijken naar jou producten want er zijn zoveel show s in Europa maar jammer is het wel.waar zijn in god s naam al die moutainbikes gebleven maar ja de Koga Miyata stant maakte alles weer goed

• MiketheBike

Sorry Moi,

Maar ik ben het NIET met je eens, je bent zeker voor het eerst op de Rai geweest?

Zal je enige redenen geven,

Voor een jaar of 5 terug waren alle merken vertegenwoordigd, maar op een goede dag zou de data veranderd worden waardoor veel merken verplichtingen elders hadden.

Hierna is de BikeMotion opgericht, zodat je in het najaar al de nieuwtjes kunt zien voor het volgende seizoen, eerst gericht op puur mbt en randartikelen, nu al te zien meerdere racevarianten en aanverwanten nieuwtjes.

De grote merken komen haast niet meer op de RAI, te laat in het seizoen. Want veel merken zijn nu aan het testen voor seizoen 2003.

Cannondale komt vaak in de zomer met de midseason modellen.

Campagnolo is een best merk, en op de Rai staan alleen de merken die een algemeen beeld hebben van een fiets.

Waardoor ze fietsen aan jan en alleman kunnen verkopen.

Kind, Vader en Moeder, Oma en Opa, Invaliden, behalve de echte freak zoals Michel en ikzelf.

Wij kicken op de speciale en exclusiviteiten en noviteiten op allerlei gebied en merken.

Daarom gaan de diehard niet meer naar de RAI, bovendien heeft de RAI een aantal jaar geleden daar zelf de hand in gehad door de beurs een maand later te programmeren met de op pad beurs, en een hoge prijs te vragen om er te mogen staan. Ik heb destijds van Cannondale een prijs vernomen per vierkante meter, en daar kun je een leuke fiets voor kopen.

Maar alle waar naar zijn geld, ik ga dit jaar naar Friedrichshaven (Michel, zin om mee te gaan? Enkel indien haalbaar uiteraard)

Daar is echt alles te zien.

Later

MiketheBike

Visit ook mountainbike.startpagina.nl

• Paul

dat komt omdat veel fietsmerken enz. staan tegenwoordig allemaal op Bikemotion.

omdat dit gunstiger is kwa publiek.

p.s klein is van trekMichel the mechanic schreef:

>

> Afgelopen vrijdag de fietsrai bezocht maar geen:

> Vertex

> Spinergy

> Ringle

> Wel trek maar geen klein??? is tegenwoordig een firma.

> colnago

> mavic

> campa

> En zo nog een tal van aanbieders van exclusieve onderdelen

> die in het verleden wel vertegenwoordigt waren maar nu

> nergens te vinden zijn.

> Zal dit een terugloop betekenen voor de mooie exotische

> materialen die we in het verleden mochten aanschouwen???

> Ook een nieuwtje bike-world het winkelconcept van halfords is

> failiet.

• Michel the mechanic

Beste moi ik heb erg goed gekeken maar de op pad beurs stond helemaal los van de fietsrai en moest apart entree voor worden betaald,en ik net als menig fietsliefhebber niet bij de op pad beurs fietsstands al al helemaal niet met exclusieve producten zou verwachten.

Daarnaast is een beurs juist de uitkomst om div aanbieders van exotische materialen te kunnen bezoeken,en zoals u zegt even een winkel in lopen waar deze merken staan is bijna onmogelijk omdat niet alle specialzaken het hele gamma van producten hebben staan.

Uit uw begriploze reactie kan ik opmaken dat u alles bent behalve een echte fietsliefhebber,en u waarschijnlijk met uw axera afgemonteerde MGI meedraait in de

massa.

Jammer,de fiets kan namelijk een ontzettend fasinerend product zijn.

Wist je dat een aantal van ons met de fiets in huis of slaapkamer leeft???