Sorry Moi,
Maar ik ben het NIET met je eens, je bent zeker voor het eerst op de Rai geweest?
Zal je enige redenen geven,
Voor een jaar of 5 terug waren alle merken vertegenwoordigd, maar op een goede dag zou de data veranderd worden waardoor veel merken verplichtingen elders hadden.
Hierna is de BikeMotion opgericht, zodat je in het najaar al de nieuwtjes kunt zien voor het volgende seizoen, eerst gericht op puur mbt en randartikelen, nu al te zien meerdere racevarianten en aanverwanten nieuwtjes.
De grote merken komen haast niet meer op de RAI, te laat in het seizoen. Want veel merken zijn nu aan het testen voor seizoen 2003.
Cannondale komt vaak in de zomer met de midseason modellen.
Campagnolo is een best merk, en op de Rai staan alleen de merken die een algemeen beeld hebben van een fiets.
Waardoor ze fietsen aan jan en alleman kunnen verkopen.
Kind, Vader en Moeder, Oma en Opa, Invaliden, behalve de echte freak zoals Michel en ikzelf.
Wij kicken op de speciale en exclusiviteiten en noviteiten op allerlei gebied en merken.
Daarom gaan de diehard niet meer naar de RAI, bovendien heeft de RAI een aantal jaar geleden daar zelf de hand in gehad door de beurs een maand later te programmeren met de op pad beurs, en een hoge prijs te vragen om er te mogen staan. Ik heb destijds van Cannondale een prijs vernomen per vierkante meter, en daar kun je een leuke fiets voor kopen.
Maar alle waar naar zijn geld, ik ga dit jaar naar Friedrichshaven (Michel, zin om mee te gaan? Enkel indien haalbaar uiteraard)
Daar is echt alles te zien.
Later
MiketheBike
Visit ook mountainbike.startpagina.nl