De Vos in Zwanenburg

• Fietsje

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die praktijkervaring hebben

met rijwielhandel de vos in zwanenburg. Ik heb op google gezocht,

en vindt erg oude ervaringen. Nou kan er in jaren veel veranderen

(negatief en positief). Zij bieden fietsen aan met 20% korting. Klinkt

erg goed, en je kan er ook gewoon heen voor service. Ik weet welke

fiets en maat ik wil hebben/nodig heb. Kunnen jullie je ervaringen delen ?

Alvast bedankt,

Monique

• MiketheBike

Met Vos is niets mis, hij is goedkoper dan anderen.

Je moet enkel opletten dat je weet wat je er koopt. Enkel dan kun je je voordeel daar halen.

suc6

MiketheBike

• pieter

Ik ken mensen die vanuit hier (Zoetermeer) zo een fiets kochten, en het werd lastig toen er een garantiekwestietje was waarmee de fiets niet meer verder kon. Het was niet de moeite waard ermee in de auto naar Zwanenburg te rijden, wat betekende dat het klusje tegen betaling in Zoetermeer moest worden gedaan. Het ging hier om een klein klusje (crank weer vastzetten van een fiets met dichte kettingkast, ging niet zonder die te verwijderen). Voor die tien guldens rijdt geen auto naar Zwanenburg en terug, nog afgezien van de tijd.

Wat dan bij grotere kwesties?

Ik weet niet in hoeverre een dealer van het betreffende, bekende merk verplicht kan worden een fiets gratis te repareren die bij een ander is gekocht.

• Fietsje

Ik ben inmiddels in Zwanenburg geweest.. Persoonlijk vind ik ze niet echt goedkoop vergeleken met andere mogelijkheden op internet. Het zijn allemaal oude modellen die op elkaar staan gepropt. Ik heb even gekeken hoe iemand werd geholpen en daaruit de volgende conclusie getrokken…… NIET DOEN !!!!

• Harrie

Dat laatste zal wel moeilijk zijn om te verplichten.

Of het moet al een soort fabrieksgarantie zijn i.s.m. de officiele dealers die door die fabriek zijn aangesteld. Die fabriek moet dat dan in een contract met die dealers hebben geregeld.

Normaal gesproken heb je als consument een contract afgesloten met die dealer die je de fiets levert.

Als er sprake is van (aanvullende) garantie van de fabriek, dan zal dat in de garantievoorwaarden van de fiets (fabriek) staan, alsmede of dat voor de dealer geldt die de fiets heeft geleverd, dan wel voor meerdere dealers van dat merk.

• Fred

Inmiddels al ca. vier fietsen gekocht (in de familie).

Prijzen zijn fors lager door grootschalige inkoop.

Het is uitzoeken, testfietsen, inpakken en wegwezen.

Advies: neem een imperial of fietsendrager mee want je gaat hoe dan ook weg met een fiets.