Wie kan mij helpen aan adressen van hotels en pensions langs de st. Jacobsroute deel 1 en 2 (Breda-Bordeau)?
Beste Wim:
Ik ben vorig jaar op en neer gefietst van mijn woonplaats naar Lourdes (2604 km in 14 dagen) waarbij ik op de heenweg gebruik heb gemaakt van enkele op de route liggende jeugdherbergen. Mijn ervaring daarbij is uitstekend. De jeugdherbergen zijn zeker zo goed als een pension en veel goedkoper. Aanraders zijn:
Geraardsbergen (ligt aan de route links van het fietspad voor het viaduct aan de dender)
st. Quentin: aan de rondweg van de stad. opgemaakt bed. Wel rekeningen houden met het feit dat men binnen niet mag eten.
Onville: is de oudste jeugdherberg van Frankrijk. Het is schoon maar daar is alles mee gezegd. Geen aanrader maar een alternatief.
Tours: buiten de stad even zoeken maar makkelijk te vinden. grote internationale jeugdherberg
Angouleme: Schoon en goed ontbijt ligt aan een riviertje
Boekje van de st. jacobsroute is zeer goed te lezen. Even wennen want het is zeer direct. De route is prachtig weinig grote wegen. Ik weet niet wanneer je vertrekt maar mocht dit in de zomer zijn hou er dan rekening mee dat de fransen om 13.00 uur de winkel sluiten (drank en eten tijdig inslaan). De binnenbanden zijn daar vrij duur dus neem die zeker een paar mee.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?