Ik heb een jaar geleden GIANT Freerider gekocht, compleet, rollerbrakes, verende zadelkpen, 64 cm frame etc. Maar ondanks dat ik er niet zo veel op kon rijden was het geen waar genoegen het rolde niet! Eens nam ik hem mee naar Berlijn en bij het stoplichtsprinten kwam e.a. duidelijk naar voren, het hele bracket kwam er scheef onder te staan als ik de pedalen enigszins belastte! Ongeveer 300 watt belasting is teveel!! Fiets naar de dealer en die erkende het probleem. overleg met GIANT en er zou een nieuw frame komen. Inderdaad naar 3 maanden kwam een frame van een ander type, kleur en beschadigd! Omdat het zo lang duurde wisselde de dealer (heel dom) het frame om en kon ik ervaren dat de hele excercitie voor niks was geweest. Mogelijk had GIANT en eerder afgekeurd frame gestuurd wat nog ergens lag!? Veel correspondentie is gevoerd, rechtsbijstand erbij maar mooi niks. Het is puin bij GIANT, er is niet eens een serviceafdeling want die man er werkte zit inmiddels in het magazijn en die nu de telefoon aan neemt komt er uit of is een een stageloper. IK VRAAG ME AF OF ER NIET MEER MENSEN ZO'N BEROERDE ERVARING HEBBEN MET GIANT?