pedersen

• ernest joosen

Wie weet het adres en /of tel van de PEDERSEN club vereniging

of contactpersoon??

Tevens ben ik op zoek naar een persoon die voor mij een lederen frame tas op maat kan maken en een grotere zadel voor de pedersenfiets?

Alle informatie m.b.t. deze fiets is welkom.

vriendelijke groet Ernest

• Ton

Zoek eens op de oficiele Pedersen site . http://www.dursley-pedersen.net Hierop staat ten eerste een hoop informatie , en een manier om een zadel te maken . Dit lijkt moeilijk maar als je er eenmaal aan begint valt het nogal mee Het enige risico dat je loopt zijn 40 touwtjes van een meter die naar de kloten zijn , hier moet emotioneel overheen te komen zijn .Over je tas op maat maken dit valt ook nogal mee , zoek een schoenmaker of paarden tuigen maker en vraag naar split tuigleer . Dit is dunner dan normaal en goed te snijden . Maak een patroon van carton en snij hem uit , de schoenmaker of de tuigen maker kan hem in elkaar naaien . Als je problemen hebt mail maar eventjes en passen we er wel een mouw aan .

Ik ben op zoek naar een medium Pedersen frame , wellicht kunnen we elkaar helpen .

Groeten Ton Vinken .

• rob jansen

Hoi ton,

Ik las dat jij in het bezit bent van een pedersen fiets.

Misschien wet jij nog iemand dir zo'n fiets zoekt.

Ik verkoop de mijn namelijk.

Ik hoor het wel eventueel

Groeten

Rob Jansen

Maarssen

• Otto Renken

Hallo Ton,

“Ik ben op zoek naar een medium Pedersen frame”, hattest Du 2002 geschrieben. Hast Du ein Pedersen-Rad in der Größe gefunden? Sonst schicke eine kurze Nachricht: Es gibt im Moment ein paar Gebrauchte in der Größe. Gruß, Otto