Wow, wat goed!!

• Judith

Hier weer eens een opmerkinkje van een pas begonnen fietster: ik ben net teruggekomen van vakantie in de Dolomieten en heb versteld gestaan van het grote aantal wielrenners, dat de Sella-ronde blijkt te fietsen! Fantastisch, wat een doorzettingsvermogen hebben jullie, heren en dames! Ik ben er nog lang niet aan toe, maar vond het immens kicken om te zien, hoe jullie je omhoog fietsen! Fantastisch! Dit is echt heel motiverend!

Ik ga gauw een cross-hybride kopen en lekker verder trainen! Mensen, veel fietsplezier toegewenst en bedankt voor de motivatie. Fijne (fiets-) vakantie, iedereen!!!!

• Pino

Kun jij ook!

MTB verzetje op je hybride, colletje op (zo rustig dat je kunt blijven praten), boven lekker eten, naar volgende. en de cyclus drie keer herhalen.

Gewoon vroeg beginnen en eventueel een uitgebreide lunch en siesta tussen 1 en 3 uur.

Geen probleem!

• Judith

Ik kan het me niet voorstellen, Pino. Enkele jaren terug heb ik ooit in Zwitserland een (vrij slechte) mountainbike gehuurd en ben ik van Saas Grund naar Saas Fee (slechts 1 haarspeldbocht!) gefietst, maar halverwege ben ik afgestapt. Wat een hel !!

Ik was toen natuurlijk ook helemaal niet getraind en absoluut niet gewend aan het fietsen met versnellingen (wat moet je nou met 24 versnellingen, vroeg ik me toen constant af) en de fiets was niet best. Dat zal ook wel schelen. Mogelijk ga ik het toch weer eens proberen, zo'n bergje opfietsen.