het lijkt me tamelijk veel en zwaar jouw bagage, maar zoals ik al zei, ik ben niet gewend te fietsen met een rugzak. je kunt spullen eerst wegen en dan je lichtste broek en shirts meenemen. bedenk dat je maar een stel kleren tegelijk aan kunt… en als je onderweg een keertje wast hoef je niet zoveel mee.
wat ik je echt kan aanraden is een speciale handdoek, te koop bij perry sport of zo, klein, lichtgewicht, snel weer droog en ook als je kleren wast onderweg, kun je ze in die handdoek rollen en dan uitwringen, zodat je kleren sneller drogen. de handdoek zelf droogt ook nog goed als ie nat is. en ook wegwerpwashandjes vind ik altijd erg handig, te koop bij de drogist.
ik neem met fietsvakantie meestal een shampoo van urtekram mee, helemaal van nauurlijke stoffen, en gebruik dat voor haar wassen, douchen, kleren wassen en afwas. (te koop bij reformhuis of zo)
en trouwens, als het je te zwaar wordt en je hebt teveel mee, kun je wat terugsturen naar huis (heb ik dit jaar met een rugzakvakantie gedaan)
je route lijkt interessant, veel verschillende gebieden van nederland. je zou vanaf alkmaar naar enkhuizen kunnen gaan en dan met de boot naar stavoren. zowel de boottocht als de fietstocht in die buurt zijn mooi.
prettige reis, groetjes, Riemke