Wie heeft ervaring met een aanhangfiets, er zijn zoveel verschillende. Welke is dan de beste aanschaf ?
Er zijn diverse mogelijkheden in aanhangfietsen hieronder een paar mogelijkheden:
De funtrailer, de meest verkochte van dit moment, met of zonder versnellingen, makkelijk te koppelen maar kan niet gebruikt worden in combinatie met een kinderzitje. rond de 225 euro
De Adams, idem als de funtrailer maar ook in een opvouwbare uitvoering.179 tot 249euro
De Ad-bike, Erg mooi maar ook erg duur, kan ook in combi. met een kinderzitje doormiddel van eep speciale bagagedrager. Ongeveer 400,-euro
De Burley, absoluut waardeloos model, ongelofelijk duur 650 euro, onhandige bevestiging met speciale drager waar geen zitje op kan.
De Gator, montage stang voor een gewoon kinderfietsje, vrij duur en onveilig. 135 euro
Dit zijn de meest gebruikte fietsjes, huur er een om het een keer te proberen.
Stuur een mailtje voor een verhuur adres in haarlem.
Hoi Pieter, Joury en Judith,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik merk wel dat het erg moeilijk is allemaal.
Ik heb namelijk inderdaad de testen van de fietsersbond gelezen, dan val ik op de Adams Slipstream zonder versnellingen. Maar wie heeft er ervaring met de funtrailer ? Is de funtrailer dezelfde als de combitrailer uit de test. De funtrailer wordt veel verkocht, maar de combitrailer komt slecht uit de test.
Heeft de funtrailer een regelbare stuurafstand ?
Ik ben zeker geinteresserd in een verhuuradres in Haarlem, want ik kom uit de buurt daarvan.
Vriendelijke groeten Yvonne
De funtrailer heeft een in hoogt verstelbaar stuur wat de Adams niet heeft.
Voor 2002 is de funtrailer wel flink verbeterd betere koppeling en afwerking dus let op als je deze wilt aanschaffen dat deze een koppeling heeft met 4 bouten en kunstof vulbussen. Ik heb de test nog niet gelezen dus of de Fun en de Combi hetzelfde zijn weet ik niet maar de Funtrailer word erg vaak gebruikt voor verhuur en de ervaringen zijn daar erg goed, dus slecht is deze zeker niet.
als je de Funtrailer of de Adams wil testen of huren mail me even dan deef ik je het adres.
De funtrailer heeft een in hoogt verstelbaar stuur wat de Adams niet heeft.
Voor 2002 is de funtrailer wel flink verbeterd betere koppeling en afwerking dus let op als je deze wilt aanschaffen dat deze een koppeling heeft met 4 bouten en kunstof vulbussen. Ik heb de test nog niet gelezen dus of de Fun en de Combi hetzelfde zijn weet ik niet maar de Funtrailer word erg vaak gebruikt voor verhuur en de ervaringen zijn daar erg goed, dus slecht is deze zeker niet.
als je de Funtrailer of de Adams wil testen of huren mail me even dan geef ik je het adres.
Hoi
check www.funtrailer.nl
stefan
yvonne Schreef:
——————————————————-
> Hoi Pieter, Joury en Judith,
>
> Bedankt voor jullie reacties.
> Ik merk wel dat het erg moeilijk is allemaal.
> Ik heb namelijk inderdaad de testen van de
> fietsersbond gelezen, dan val ik op de Adams
> Slipstream zonder versnellingen. Maar wie heeft er
> ervaring met de funtrailer ? Is de funtrailer
> dezelfde als de combitrailer uit de test. De
> funtrailer wordt veel verkocht, maar de
> combitrailer komt slecht uit de test.
> Heeft de funtrailer een regelbare stuurafstand ?
> Ik ben zeker geinteresserd in een verhuuradres in
> Haarlem, want ik kom uit de buurt daarvan.
>
> Vriendelijke groeten Yvonne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?