Helm

• legion

Die opruimingen gelden voor heel veel bikeproducten, als de modellen voor 2003 er aan komen worden de 2002-ers veelal afgeprijsd, dus probeer, zeker als je geen erg ruim budget hebt, zoveel mogelijk te kopen in de laatste 3 à 4 maanden van het jaar. Over het algemeen wordt er maar weinig veranderd aan de oude producten, maar vaak zijn ze toch een stuk voordeliger…

• legion

Een aantal modellen die wellicht de moeite waard zijn onder de 90 euro;

-Alpina Ethos, Arrow, Storm of Nitro

-Bell Aquila, Ethos, Avanti of Solair (kennelijk een populaire naam “ethos”)

-Cratoni Twister of Xenon (aanrader, mooi en bewezen kwaliteit voor ± 75 piek)

-Giro Targa, Corius, Skyline of Mira

-Lazer Fugitive

-Met Ippogrifo, Anaxagore, A-Tomo, Tephro, Zolfo of Sfero

Zo, kan je weer ff vooruit, persoonlijk zou ik een Met of Cratoni kopen, degelijke helmpjes, idem prijs en ze zien er strak uit.

—————————————————————

They call me Legion, for we are many…

• Ton (14)

Bedankt!

En trouwens, mijn moeder heeft nog een heleboel fiets bonnen, en ze fiets (bijna) nooit dusss… :D

• Ton (14)

Ik heb een Cratoni Heli gekocht voor € 58,??.

Hier kan je 'm zien: http://www.cratoni.com/helmets/heli3.htm.

• legion

Gefeliciteerd, leuke helm, Cratoni's zien er bijan altijd heel strak uit, ik denk dat ik binnenkort ook maar een nieuwe ga kopen… Ennuh.. nu moet je die helm natuurlijk wel altijd opzetten he!! Er zijn nogal wat bikers (ikzelf tot voor kort ook) die de helm alleen maar gebruiken waar en wanneer die verplicht is, maar de kans op ongelukken is op andere momenten natuurlijk net zo groot….

——————————————————–

They call me legion, for we are many…

• Ton (14)

Natuurlijk, Legion! Altijd helm op!