werk?

• jurriaan

dag allemaal,

ik dacht velen weten meer dan een, dus hierbij mijn vraag aan iedereen:

al een tijdje zit ik te denken aan werken in de wereld van fietsen. ik ben nl. een behoorlijke fanaat. mag graag fietsvakanties houden, wielrennen en flinke dagtochten maken. alleen werk ik nu 40 uur in de week als account manager. dat staat behoorlijk aan het fietsen in de weg. mijn wens is dan ook te werken vanaf of in de buurt van een fiets. als je ideeen hebt in welke richting ik kan zoeken, dan zijn die van harte welkom!

alvast hartelijk dank, met vriedenlijke groet en blijf veel fietsen!

jurriaan

• pieter

je kunt fietsenmaker worden, er is nogal wat vraag naar. Of je er genog geld mee verdient….. Er bestaan ook fietskoeriers in grotere steden.

• Pino

Als je graag fietst, moet je vooral iets in het onderwijs o.i.d. zoeken en zeker niet in de fietsbranche.

Het is dan namelijk altijd druk (moeten werken) als het mooi weer is, en er is geen werk als het toch rotweer is.

• pieter

Wat dacht je van (free lance) rondleidingen in toeristisch interessante steden? Wordt in Rotterdam en Den Haag al gedaan. Op de fiets dus. Er zijn nog wel meer toeristisch interessante plaatsen. Misschien jouw woonplaats?

• MiketheBike

Als je een beetje kunt fietsen dan kun je het proberen bij Fred Rompelberg in Mallorca oid.

Dan ben je aan het fietsen en in een mooi en warm land!

Suc6

MiketheBike

PS Maar of je je rekeningen er van kunt betalen?