Math Salden

• paultje

Wie heeft er nog meer klachten over Math Salden te Limbricht???

Mijn vader heeft er een wielerfiets gekocht, dus zou je er van verwachten dat hij helemaal in orde is. Maar toen ik hem een keer uit elkaar haalde zat er nergens een grammetje vet aan. Ook de remmen en der. waar zwaar kl… afgesteld. Omdat ik in Helmond woon en Salden in Limbricht ligt heb ik alle problemen maar zelf verholpen. Daarna kocht ik bij hun een nieuw frame ik vroeg of hij de trapas in wou zetten omdat ik hiervoor geen gereedschap had. Dus zo gezegd zo gedaan volgens hem. Nadat ik er een paar weken mee heb gefietst begon hij als een gek te kraken. Elke keer als ik aanzette leek het net of mijn frame in elkaar zou zakken. Dus ik heel mijn fiets weer opnieuw in de vet gezet, behalve mijn trapas, hielp het nog niet. Ik bij de fietsenmaker maar een gereedschap voor een trapas eruit te schroeven, kosten 24 euro. En je raad het al de traps was zo droog als een zandkorrel in de Sahara woestijn. Na deze in het vet te hebben gezet was het probleem over. O ja de service van deze winkel is ook niet om over naar huis te schrijven. Tijdens het kopen van mijn frame had ik alles op een briefje geschreven wat ik allemaal nodig had tot op de kabeleindjes toe. Voordat deze verkoper alles bij elkaar had gepakt was hij 2 bekers koffie en 1,5 uur verder. Het enige positieve aan deze zaak is dat hij goedkoper is dan de rest. Maar dan mag je nog steeds wel een beetje vakmanschap en service verwachten, niet dan??

Zijn er mischien nog andere mensen die hier ook klachten hebben??

groetjes paultje

• jan- willem

Math Salden is gewoon fantastisch als je alles zelf kunt doen. Ik heb er perfecte ervaringen mee op gedaan.

Maar nu ben ik zelf fietsenmaker en kan mijn inkopen bij de groothandel doen. Dus ik heb math salden niet meer zo hard nodig.

• Robin

Ik ben vaste klant bij Math Salden en heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze zaak.