nieuwe koga

• laura

ik heb voor mijn verjaardag een 2e hands koga-miyata worldtraveller gekregen, de fiets is al een aantal jaren oud maar er mankeerd weinig aan. ben er echt ontzettend blij mee, maar wil wel dat de fiets in top conditie blijft, het is immers een koga!

maar nu mijn vraag waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb kunnen krijgen. de stickers van koga slijten er af en het logo bladert er dus langzaam af, vind dat zo'n naar gezicht, zoiets maakt je fiets toch een beetje, ben toch een trotse bezitter van een koga. is daar een oplossing voor? zijn die stickers opnieuw te bestellen??? wie heeft er een antwoord op mijn vraag…..

• MiketheBike

Beste Laura,

Transfers of decals blijven niet altijd mooi, je kan ze er eventueel opplakken maar dat wordt er niet mooier op. Het mooiste is al ze onder een laagje dunne blanke lak worden geplakt.

Misschien is je fiets wel meer beschadigt en wil je hem in zijn geheel over laten spuiten, bel dan Koga (www.koga.nl) voor meer info. Ze kunnen je dan ook een prijs aangeven.

PS Waar woon je in de buurt, dit ivm een spuiterij of een goede fietsenzaak die je hierin kan adviseren.

MiketheBike

• laura

ik woon in enschede. er zijn hier 2 koga dealers is de buurt.

Compleet over laten spuiten dat lijkt me een duur grapje! maarja misschien toch de moeite waard.

helaas moeten er ook nog veel andere dingen aan de fiets gebeuren..

opzich is de lak verder nog wel mooi op een paar kleine beschadigingen na. Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat de mogelijkheden zijn.

ik vraag me eigenlijk ook af of het de moeite waard is voor mijn fiets om hem compleet over te laten spuiten.

maar bedankt voor tip!

• MiketheBike

Ga eens langs bij Ten Tusscher, deze weet misschien een andere oplossing of kan dit in eigen beheer laten doen, maar wel met orginele decals van Koga.

MiketheBike

• laura

Ten Tusscher? Dat is een fietsenwinkel? Nooit van gehoord.

Waar kan ik die vinden?

• laura

hmm bedankt voor de tip heb net even op z'n site gekeken.

Ik was altijd in de veronderstelling dat je met een koga altijd het beste af bent bij een koga dealer.

ik zal er er zeker binnenkort langsgaan.