wie kan mij advies geven???

• Aran

Goedendag,

mijn naam is Aran. Ik ben aan het kijken voor een racefiets, nu wil ik als student niet te veel geld uitgeven maar ik wil wel een goeden fiets.

“voor een dubbeltje op de eerste rang”

Nu heb ik een aanbod gekregen voor een “Gios compact” een werkelijk schitterende fiets. De fiets is ongeveer 10 jaar oud en perfect onderhouden alles verkeerd in nieuwstaat.

Normaal gesproken is een Gios blauw maar dit exemplaar is helemaal wit (speciale uitvoering?). De vraag prijs is ? 495,-

Nu is mijn vraag: is deze fiets dit geld waard en zijn deze fietsen goed te onderhouden?

Ik ben namelijk erg zuinig op mijn spullen en al mijn fietsen onderhoud ik erg goed.

heeft U tips of een goed advies voor mij GRAAG!!!

bedankt alvast,

groeten Aran

• SNORKEL

Als je een foto laat zien met een close up van het frame,vooral de lugs kan ik je direct zeggen of het een echte gios is.

• emmo

ik ben een maand geleden gestopt met mijn studie milieukunde en heb nu het plan om half mei zo ongeveer naar rome te gaan fietsen. het probleem is dat ik niet alleen mag en wil en het is nogal moeilijk om mensen te vinden die meewillen en kunnen, aangezien het collegejaar dan nog niet echt is afgelopen dan.

verder hoeft je conditie enzoow niet echt goed te zijn, want die van mij is ook niet echt geweldig en naja ik ben dus op zoek naa riemand die meewil. en als iemand nog wat tips heeft over waar ik mensen kan zoeken, graag..

• Pino

http://www.njhc.nl/

misschien?