Ik van plan binnenkort een fiets te kopen en zie dat fietsophetnet flinke korting geven
heeft iemand ervaring met dit bedrijf, dan zou ik dat graag horen
groet remko
begrijp wel dat je de fiets zo in de doos thuis gestuurd krijgt en de fiets zelf rijklaar moet maken.
ik weet dat iedereen dat binnen een kwartiertje doet, maar een goede fietsenmaker die daar tweejaar voorgeleerd heeft en de nodige ervaring /speciale gereedschap heeft is er +/- een uurtje mee bezig.
als je een fiets koopt wil je er op stappen en zorgeloos fietsen na twee maandjes nog een gratis servicebeurtje zodat alle spaken weer netjes opspanning zijn, en het advies van de vakman (die ook repareren kan).
als je dit allemaal zelf kan kijk dan pas naar het prijs voordeel.
want bij ons en heel veel andere speciaalzaken zijn de internetfietsen voor reparatie niet meer welkom, wij gaan niet de rommel van hobbyisten opruimen die zonodig korting moeten bedingen.
mijn advies ga naar een goede tweewielerspeciaalzaak en vraag netjes of daar iets met de prijs gedaan kan worden of dat je wat extra service kan bietsen.
dan kan je ook altijd terug komen als er iets met de fiets aan de hand is.
hebben we het niet eens over mogelijke garantie die naar de fabrikant terug moet.
ik zie je al aankomen, met deze fiets was lekker goedkoop u mocht er niets aan verdienen mar wilt u me wel helpen want ik heb 10 jaar garantie op het frame, wat denk je zelf.
wees verstandig laat je niet gek maken door alleen een prijs.
wat voor fiets zoek je, hoe gebruik je de fiets, welk merk is voor jouw het beste, welke frame maat, wat voor versnellingen enz,enz.
een fiets koop je niet net als een pak melk
succes martin
trouwens bij de meeste vakhandels staan ook veel aanbiedingen en/of overjarige modelen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?