gezocht opknapfietsen

  • peter

    Hallo

    ik zoek nog een partij fietsen

    Dat mogen Kinderfietsen zijn

    Dames fietsen

    Herenfietsen

    wel nog in redelijke staat moeten ze zijn

    Heeft U er nog wat staan mail ff naar me

    Liefst rondom flevoland

    groetjes peter

  • pieter

    Peter, hou je er wel rekening mee dat zulke fietsen van diefstal afkomstig kunnen zijn, en als je de opgeknapte fietsen verkoopt, het risico voor jou is? Wel opgeknapt, geen centen.

    Niet aannemen als je twijfelt. Geen slot: niet aannemen, geen sleuteltje: niet aannemen, geen adres van de gever: niet aannemen. Schade aan achterspatbord thv slot: opengebroken; diefstal dus.

  • Peer

    OOOW Pieter.

    Wat ben jij een Zeiknicht!!!

    Die jongen wil gewoon wat OUDE fietsen opknappen.

    Denk jij dat er een hond naar kraait als hij een oude gejatte fiets verkoopt?

    En hoeveel rijden er rond die gepikt zijn?

    Wordt wakker en loop niet te janken.

  • pieter

    Ik jank niet; waar zijn we mee bezig als gestolen goed weer een eigen leven gaat leiden? Dan komt er nooit een eind aan de enorme hoeveelheid fietsendiefstallen.

    Integendeel, als er teveel denken als jij, neemt het aantal fietsendiefstallen alleen maar verder toe; is een fiets niet meer te verzekeren ook, wegens te groot risico.

    Jij wilt ook niet dat iemand verdient aan een fiets die van jou is gestolen.

    Fietsendiefstallen tegengaan kunnen we zelf: accepteer in geen geval een fiets waarvan je weet dat die is gestolen. Geen heler: ook geen dief. Op grote schaal worden fietsen te koop aangeboden in kroegen en “koffieshops”, voor zeer schappelijke prijzen; er zit geen slot op, of een opengebroken exemplaar.

    Die is geen eigendom van degene die hem probeert te verkopen. De koper is strafbaar als heler. De fiets wordt bij ontdekking onmiddellijk in beslag genomen.

  • peter

    Hallo pieter

    Ik weet heus wel als er een goeie fiets is en waar geen slot op is en goedkoop aangeboden word

    dat daar wat mee aan de hand is ik ben niet gek

    kom niet uit een dorp hoor maar uit een grote stad

    vandaag 17 kinderfietsen gekocht en om je gerust te stellen

    bij een fietsenmaker met bonnetje oke

    jij blij

    gegroet pieter

  • Maaike

    mannen die bekvechten, leukkkkkkkk

    eens is wat anders dan gillende keukenmeiden ;-);-);-);-);-);-)

    p.s Peter ik ken nog wel iemand die een zooi gestolen fietsen heeft…

    ;-);-);-) ( is maar gein hoor pietertje)

    Groetjes maaike

  • M. van Munster

    Hoi Peter,

    Wij wonen in Almere en hebben hier een gevonden fiets(uit het nabij gelegen bos) naast het huis staan(al 2 jaar). De politie wilde 'm niet komen ophalen. Het is een zwarte opoefiets. De trapper en kettingkast ontbreken en hij is een beetje verroest.

    Wilde deze eigenlijk zelf opknappen, maar ‘t komt er niet van, dus als je interesse hebt?! Misschien kan je aangeven hoeveel ’t kost als je deze voor ons opknapt?

    groeten,

    Minou van Munster-Scheltema

    Almere-Haven

  • Peer

    Gelukkig Maaike dat he het nog leuk vind.

    Maar hij vraagt er toch zelf om met zo'n zielig verhaal.

    Ja sorry maar dan moet ik even reageren.

    Groetjes.. Peer

  • Maaike

    Hoi Peer,

    Ja ik begrijp je zeker :-)

    prettig weekend

    groetjes maaike

  • Peer

    Hoi Maaike.

    Dank je, jij ook he.

    Groetjes… Peer