kyoso berkley

  • Joost

    Heeft iemand ooit van het merk “kyoso berkley” gehoord?

    Waar komt het vandaan? en waar kan ik het repareren?

  • bikeboy

    Kyoso is een goedkope fiets waar vaak minder goede onderdelen opzitten, vaak zijn deze fietsen niet of niet goed afgesteld en dan komen de problemen.

    Niet iedere fietsenmaker wil deze fietsen repareren. Dat komt omdat het best een slecht product is (sorry).

    Ze worden dacht ik bij halfords verkocht en ik weet niet waar jij het kan repareren :)

  • Joost

    Bikeboy,

    hartstikke bedankt…..ik heb de fiets nog even bekeken,

    maar het zag er niet uit. Nu weet ik zeker dat ik toch een

    goede keus heb gemaakt, door de fiets niet te kopen.

    Ookal wastie maar € 25, nu weet ik dus waarom!

    Joost

  • SNORKEL

    Kyoso is het huismerk van Halfords.

    Kyoso=japans voor Fiets.

  • Peter

    klopt is een Halfords merk,,, heb zelf een …

    Probleem 1: spaaken zijn niet te vervangen… dus nieuwe wielen..

    verder prima fiets.. onderdelen zijn te vinden bij halford oa …

    Voor het geld .. niks mis mee… mits te op den duur de wielen en banden willen vervangen… ben ondertussen als tpurfiets met aanhanger over de 1500 km geweest … niks aan de hand

  • luc de jong

    ik heb zelf bij de halfords gewerkt, en daar hebben ze GEEN gediplomeerde monteurs.

    De spaken zijn namelijk wel te vervangen, alleen kunnen ze het niet, daarom moet je een nieuw wiel kopen!!

    Tip: ga na een echte dealer… die maakt het zo voor je… tenzij er meer dan 7 spaken kapot zijn… dan blijft die kapot gaan…omdat de spanning dan niet meer goed te krijgen is..

    gr, luc

  • Joost

    Iedereen bedankt voor de adviezen. Ik heb reeds een keuze gemaakt, het is een Gazelle Impala geworden. Deze fiets is dan wel 2e hands maar hij rijdt perfect.

    Deze heeft 7 versnellingen; meer dan genoeg! Echt een geweldige fiets!

  • bikeboy

    goede keus heel veel rijplezier.

  • Joost

    dank je bikeboy . gr Joost