decathlon

  • dennis

    Ik ben tijdens mijn vakantie voor het tweede achtereenvolgende jaar bij verschillende Decathlons in Frankrijk geweest.

    Ik verbaasde me over hun wielershirts: grote (brede) maten, zeer voordelig, kwaliteit niks mis mee!

    Accessoires: pompje met bidonhouderbevestiging 3 euro!!!

    Bril met verwisselbare glazen 12 euro!!!!

    Ik doe er een jaar mee en ga volgend jaar terug.

    Als je lak hebt aan de zgn topmerken dan is Decathlon zeker de moeite waard

  • Tommy

    Heb zelf een zwarte fietsbroek van de Decathlon voor € 10,- Ook niks mis mee. Van de zomer zelf een MTB voor mijn dochter gekocht 5 versnellingen, zonder poespas ook voor 10Xniks, tevens snorkelset allemaal van het het huismerk.

    Overigens zijn casettes, kettingen e.d. wel duurder dan bij ons. Behalve dan weer de Hutchinsons TopSlick 1.20 voor € 14,- per stuk (bij B2B iets van € 17,-)

    Tommy

  • Tranquailo

    als je goedkoop wilt moet je daar heen maar of het echt goed is!… trouwens zit ook een Decathlon in Amsterdam in Kerkrade ben er zelf werkzaam geweest!… duss weet hoe ze daar werken met Service en garantie twee keer niets!…

    duss…doe er je voordeel mee

  • Eddy

    Voor mijn vakantie een tent besteld bij Decathlon Amsterdam, via internet. Tent was aangemeld bij Post.NL voor levering, alles zou netjes op tijd zijn. Uiteindelijk ben ik zonder tent vertrokken, met nog enige hoop dat deze bij thuis komst geleverd zou zijn. Maar helaas, geen tent en ook geen verdere berichtgeving. Conclusie ik bestel nooit meer iets bij Decathlon via internet. Ik had vertrouwen in dit bedrijf, maar helaas. Decathlon de KOUDE DOUCHE. Groeten, Eddy