VDO gebruiksaanwijzing?

• Govert

Ik wil mijn VDO Piccolo fietscomputer (snelheid- afstands-meter) overzetten op een andere fiets maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Wie kan mij daar aan helpen??

• peter

Govert Schreef:

——————————————————-

> Ik wil mijn VDO Piccolo fietscomputer (snelheid-

> afstands-meter) overzetten op een andere fiets

> maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Wie kan mij

> daar aan helpen??

• Drambuie

De VDO Piccolo geeft slechts 3 waarden aan:

Snelheid in km/h of m/h

Dagtrip in km. of miles

Totaal afgelegde afstand in km. of miles.

gebruik:

wisselen tussen de aanduidingen = 1 x kort op de knop drukken

Dagteller weer op nul zetten = in de stand dagteller lang op de knop drukken.

Instellen:

In de stand “totaalafstand” lang op de knop drukken:

het km/h m/h tekentje gaat knipperen, bij de juiste weergave op de knop drukken,

Nu komt de (laatst ingestelde) wielomtrek in millimeters in beeld waarvan het laatste cijfer de waarden 0-9 doorloopt.

bij het juiste cijfer op de knop drukken, nu gaat het voorlaatste cijfer de waarden 0-9 doorlopen. Weer bij het juiste cijfer op de knop drukken.

Nu gaat het tweede cijfer van links de waarden 0-9 doorlopen. Weer bij het juiste cijfer op de knop drukken.

Het eerste cijfer van links (de meters) gaat nu de waarden van 0-2 doorlopen. bij het juiste cijfer op de knop drukken, het instellen is nu klaar.

De instelcyclus wordt ook gestart bij het opnieuw plaatsen van de batterij de wielomtrek staat dan op 2124mm.

De totaalafstand begint bij het instellen steeds weer op nul en kan niet op een andere waarde ingesteld worden.

Tijdweergave is niet mogelijk! (Piccolo staat voor zeer simpel!)