Informatie over fietsen etc

• fietsplanet

Hallo allemaal,

Een nieuwe site is geboren! Heb je vragen over fietsen waar ook ter wereld, over voorbereiding of zoek je fietsgenoten? Of wil je discussieren over boeken, voeding, materiaal etc? Neem dan eens een kijkje op http://www.fietsplanet.nl

Het forum is nu nog akelig leeg (is sinds gisteren online…), maar als een ieder zin heeft om hier verandering in te brengen, ga je gang! Zo kunnen we elkaar helpen, nietwaar?

Tot ziens op fietsplanet!

Webmaster Fietsplanet

• Fietsplaneet = Oplichters

Oma fiets besteld, deze werd op tijd geleverd, maar bleek een heel andere omafiets als op de foto te zijn. Dit is niet de omafiets die ik besteld heb, ik heb gebeld daar werd me te verstaan gegeven dat het een foto van de oude collectie was en dat hij inmiddels al “duizenden”van deze fietsen verkocht had met de oude foto, maar dus gewoon een andere fiets geleverd.

Terug sturen ging niet, fiets kon alleen persoonlijk terug gebracht worden. Dat is natuurlijk niet in de buurt en ik verwacht van deze heren dan ook dat ze dan gaan zeggen dat er ergens een krasje zit en deze niet terug genomen kan worden. Wat een oplichters

• Sjef

de website bestaat ook al niet. oplichters inderdaad.