Zou dit wat zijn deze fiets.
Ziet er best goed uit voor meer info kijk eens op hun site
Groetjes Esther
Ik sluit me aan bij de voorganger, kijk voor een goede gebruiktefiets bij de fietsenmaker in je buurt. De moderne moederfietsen zijn best goed. Maar ze zijn er pas een paar jaar voor die tijd gingen de fietsstoeltjes ook gewoon op elke dames/ heren fiets.
Wat is belangrijk: een stevige fiets het liefst van een goed merk. RVS velgen en een stevige bagadrager. Loop eens bij de fietsenmaker binnen dan heb je voor €. 300,- een prima gebruiktefiets met garantie. Kijk uit met het kopen van particulieren er worden heel veel gestolen fietsen verkocht.
Als voorbeeld Gazelle primeur of impala, Batavus Verona.
veel succes
Bikeboy
de B-merken zijn vaak minder en ik begreip dat je er lang plezier van wilt hebben.
Ik zou geen Maxwell meer kopen, ik heb een blauwe Maxwell, ooit voor 200 gekocht, hij was toen een jaar oud inmiddels moet hij toch wel 12 jaar zijn. De laatste tijd fiets de fiets als een paard zo slecht, tot 3 jaar geleden was het nog wel een goede fiets overigens. mankementen: kettingkast zit beweging in je kan hem een beetje naar boven en beneden schuiven, fietst fietst dus niet lekker, vorige keer waren banden voor en achter leeg want ik fiets nu op de railey van mijn moeder. alleen had ik toen ik naar de stad ging de maxwell genomen naar het metrostation. Ik zweer je als ik die niet op slot zou zetten dan zou een eventuele fietsendief hem op de eerstvolgende bocht laten staan, zo beroerd fiets je daar op, je komt nog net sneller vooruit dan dat je gaat lopen, maar vraag niet hoe..
Mijn moeder vind dat ik alle fietsen sloop, maar zij snapt niet dat Maxwell kwaliteit ongeveer gelijk staat aan de Union, Cumberland, etc fietsen bij de Halfords. En dus niet gelijk staat aan de kwaliteit van de kwaliteit die Gazelle , Railey etc vroeger produceerde
Ik blijf de Railey welke meer dan 20 jaar oud is en hij fietst 1000 x beter dan de Maxwell. Heb het idee dat fietsen tegenwoordig van een mindere kwaliteit zijn. ga toch maar voor een nieuwe sparen, ook al zegt mijn moeder 2 fietsen zijn genoeg, je hebt de Railey toch. Ik wil de Raley als reserve fiets aan de andere kant misschien kan de Maxwell nog wel door een hobbyist opgeknapt worden (fietsenmaker gaat te veel kosten).
Tweedehands, oude fietsen worden minder snel gejat dan een nieuwe fiets en zon nieuwe fiets moet je ook verzekeren dus ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Als je maar 10 jaar met een fiets wil doen kan je wel een Maxwell, Union of Cumberland nemen, wil je er een leven lang mee doen moet je wellicht verder op zoek gaan op google naar een goede kwlaiteitsfiets
Zelf vind ik de Gazelle Friik, gazelle Heavy duty en Sparta Pick Up leuke fietsen. Friik lijkt me wel wat vanwege het systeem erin, maar wil dan nog even wat meer reviews Afwachten, fiets is nu nog te nieuw, om gebruikerservaringen te lezen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?