fietsen ophangen

• Martijn Kleppe

Dolblij ben ik met mijn nieuwe huis, het enige nadeel is dat de berging wat klein is voor vier fietsen. Gelukkig kan ik wel de hoogte in en dus ben ik op zoek naar een mooi systeem om de fietsen de lucht in te doen. Helaas kan ik geen haken in de muur maken (ivm steensoort) maar wel dingen aan het plafond hangen. Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er handige systemen voor te vinden?

Alvast bedankt,

Martijn

• Joe

Ooit zoiets voor een paar euro's gekocht bij de Wibra, werkt prima: een dubbele haak die om je stuur gaat en nog een die onder je zadel haakt. Handig genoeg, in ieder geval voor tweede fietsen zoals weekendfietsen, reservefietsen, onafgemaakte reparatieprojecten etc. …voor je dagelijkse fiets moet je er wel de moeite van het steeds weer ophangen en afhalen voor over hebben!

• Martijn Kleppe

Bedankt Joe!

Ik heb ooit ook wel eens een systeem gezien waarmee je je fiets met een katrol omhoog kunt takelen. Ik kan namelijk echt behoorlijk de hoogte in (ongeveer vijf meter) en hoe hoger hoe beter….Joe schreef:

>

> Ooit zoiets voor een paar euro's gekocht bij de Wibra, werkt

> prima: een dubbele haak die om je stuur gaat en nog een die

> onder je zadel haakt. Handig genoeg, in ieder geval voor

> tweede fietsen zoals weekendfietsen, reservefietsen,

> onafgemaakte reparatieprojecten etc. …voor je dagelijkse

> fiets moet je er wel de moeite van het steeds weer ophangen

> en afhalen voor over hebben!

• bikeboy

ook bij de meeste fietsenwinkels te koop

prima systeem

succes bikeboy

• tony peronie

bij de bigbos dhz zaak zijn ze in de aanbieding voor ongeveer 5 euroos sukses t.p.

• erik

Martijn, kijk deze week bij het kruidvat (of on line vast in de nieuwe voordeelkrant)