benzine

• ruud

hallo allemaal,

is het jullie niet opgevallen dat iedereen zo begint te klagen over de benzineprijs? ben zelf blij dat ik twee jaar geleden al het gemotoriseerde vervoer heb afgeschaft. hou nu opmerkelijk geld over en ben blij als ik weer een stuk kan fietsen. wat ik dus met hartelust doe. eigenlijk moet ik almeer lachen als ik dat geklaag hoor over de benzineprijs want de afgelopen twee jaar heb ik geen auto of brommer nodig gehad. ik mocht dus gaan fietsen. wat anders als je straks moet….. want die zitten met tegenzin op de fiets.

fiets met plezier,

gr. ruud.

• henk

Erg vriendelijk van je om te lachen over de hoge benzineprijzen omdat jij geen auto nodig hebt. Sommigen hebben em echter wel nodig en daarom hartelijk dank.

• pieter

velen denken een auto nodig te hebben…… is dat wel zo?

• henri

helemaal niet nodig

het echte probleem is dat mijn fietstassen niet groot genoeg zijn voor die 300 kilo gereedschap

• Martijn

Haha, sja als je eenmaal een auto hebt ga je m sneller gebruiken.

Maar met de huidige benzineprijzen is het wel gunstig om ff de fiets te pakken ja.

Overigens, in combinatie met wielrennen of schaatsen of een andere sport op wedstrijdniveau is fietsforensen wel dé manier om overtraind te raken en je explosiviteit te verliezen!

• erik

Ik heb geen auto en geen rijbewijs. Toch is die hoge benzineprijs niet echt leuk, winkeliers berekenen hem gewoon door in de prijs van hun produkten.

• pieter

Natuurlijk, op de één of andere manier moeten die producten in de wikel terecht komen; “zelfs” fietsen worden per vrachtwagen aangevoerd.

• bikeboy

Het maakt me me helamaal niks uit wat die brandstof kost !!!

Ik tankt toch altijd voor €.25.= :)

bikeboy

• ruud

niet te letterlijk opvatten. ik bedoel hier de mensen mee die om ieder wissewasje de auto pakken voor iets wat je ook met de fiets af kan.

gr. ruud.

• Martin E. van Doornik

Vergeet niet dat op het stille platteland in Noord-Groningen waar ik woon een auto wel noodzakelijk is zoals voor het boodschappen doen waar de dichtstbijzijnde supermerkt wel 7 km is (of Aldi op 17 km). Maar tijdens het dagelijkse woon-werk verkeer gebruik ik altijd de fiets (25 km per dag), het hele jaar door.

De marktleider Shell is een zakkenvullende landverrader! Voor buitenlandse problemen extra betalen voor de benzine is te zot voor woorden en de olieprijzen zouden ongevoelig moeten zijn voor ernstige calamiteiten. Ze verdienen zat bergen dollars om de financiële klappen gemakkelijk te kunnen incasseren.