Beste fiets-liefhebbers,

Nadat ik in 2004 heb meegedaan aan de Ride for the Roses in Nederland, zijn de plannen voor 2005 wat ambitieuzer. Op 21 augustus vond de Ride weer plaats in Nederland. Samen met zes vrienden heb ik deze Ride van 118 km volbracht.

Op 23 oktober vindt de originele Ride for the Roses plaats in Austin, Tx. Daar waar het allemaal is begonnen. Voor mij is dit niet alleen de gelegenheid om Lance Armstrong in het echt te zien, maar ook om donateurs te werven voor de Lance Armstrong Foundation (LAF). Verder vind ik belangrijk om bekendheid te geven aan de initiatieven die het onderzoek naar kankerbestrijding bevorderen.

Er zijn een mogelijkheid om mij hierbij te helpen. Donaties moeten rechtstreeks bij The Lance Armstrong Foudation worden gedaan. Volg hiervoor de onderstaande link naar mijn persoonlijke pagina. Hierop is ook een button opgenomen naar de donatie-site. Voor het doneren is een credit card vereist.

De tien donateurs die het meest hebben bijgedragen, ontvangen van mij het bekende gele armbandje van Lance Armstrong, met de tekst “Livestrong”. Alle donateurs worden op de hoogte gehouden van mijn belevenissen in de voorbereiding op de Ride en tijdens de Ride zelf.

Donaties moeten voor 14 september worden gedaan. Niet wachten dus, maar gelijk doen!

Hieronder wordt nog wat extra informatie gegeven door LAF zelf.

Join me in supporting the Lance Armstrong Foundation's Peloton Project and help people with cancer live strong. The Peloton Project, the LAF's grassroots fundraising and outreach initiative, brings together a diverse group of volunteers who raise funds and awareness in their own communities for the LAF. By making a secure online donation to the Peloton Project personal page link below, you can help the LAF support people affected by cancer through advocacy, education, public health and research.

Founded in 1997 by cancer survivor and champion cyclist Lance Armstrong, the LAF believes that in the battle with cancer, unity is strength, knowledge is power and attitude is everything. From the moment of diagnosis, the LAF provides the practical information and tools people with cancer need to live strong.

Every dollar makes a difference in helping countless cancer survivors around the world. I sincerely thank you for your support.

Bedankt voor jullie donaties en Live Strong!!

Follow this link to visit Alex Lansbergen's page:

http://www.laf.org/siteapps/personalpage/ShowPage.aspx?c=beIKLOOrGpF&b=620179&sid=isJPI0MHJiKPJ3PTH&elid=353480210

Alex Lansbergen

FCC De Kley-Drivers

If you cannot see or click the link(s) in this email, copy and paste the URL(s) into your browser's address field:

http://www.laf.org/siteapps/personalpage/ShowPage.aspx?c=beIKLOOrGpF&b=620179&sid=isJPI0MHJiKPJ3PTH&elid=353480210