Zandstra

• raaf

Ik ben van plan een Zandstra Jubileum 2005 te kopen bij BIKEMOTION.

Heeft iemand hier ervaring mee positief of negatief ik kan namelijk niks vinden over Zandstra fietsen.Zo te zien is het een heel mooie fiets maar ja wat zegt een plaatje?

• bikeboy

Dit is een private label van bikemotion.

Er is al heel veel over dit bedrijf geschreven gebruik de zoek functie en lees eens terug.

bikeboy

• T

hallo

Ik kan u vertellen dat dit een heerlijke fiets voor niet te veel geld is gewoon net zo als andere fietsen gebruiken zij originele shimano onderdelen zoals de nexus 8 versnellingsnaaf en rollerbrakes enz.O ja de frame opbouw is net zo als batavus of sparta goed dus wij gaan vrijdag avond weer heen om een tweede zandstra aan te schaffen voor mijn vrouw

mvg.

T.Koeman

• bikeboy

Toch een vreemde manier om reclamen te maken.

• T

Ik denk dat bikeboy het niet begrijpt .Deze man vraagt om advies niet om reclamen

ik wilde alleen even zeggen dat zandstra wel een oke fiets is en ook qua prijs

• henri

zandstralen die SPAM

• claudia

hoi

Ook ik rijd op een zandtra fiets ik denk dat dit een goeie fiets is toch ?

hij rijd lekker anders hoop niet dat het een miskoop is geweest

• T

Kijkt u maar even op kieskeurig.nl hoe bikemotion er voor staat ga naar ‘'winkel beoordeling’' staat als beste aangeschreven als online fietsenwinkel

• Ron

Wat is er mis aan een huismerk ? De koffie van AH is ook best te drinken !!! BikeBoy weet als ervaren fietsenman dat de huismerken ook prima producten zijn. Denk aan de Altra's van Biretco. T verwijst naar de beoordeling van BikeMotion op Kieskeurig. Ik heb dat even gecontroleerd. Niks mis mee toch ???

• henri

moeilijk hè

verkopen