Wat een onzin, maar dat weet je zelf ook wel.
Maar dat is niet erg de internetwinkels schieten als padestoelen uit de grond.
De een nog goedkoper als de ander. (zelf regulering) de klant die via internet wil kopen krijgt steeds meer aanbieders en hebben geen voorkeur bij welke aanbieder ze kopen, ze kijken alleen naar de prijs.
De meer waarde van de vakhandel blijft bestaan en de vakhandel blijft bestaan, omdat deze eerlijk is (wij hebben de klant steeds nodig) iemand die via internet koopt en op een slecht afgestelde fiets rijdt koopt daar dus nooit meer en koopt de vogende fiets weer bij de vakman.
Dat is bewezen hebben we ook gezien bij de zeer slechte ATB van de markt.
Maar zolang ik geen zielige verborge reclamen uitingen van de vakhandel zie gaat het bij de vakman nog niet zo slecht.
Maar jullie DE INTERNET BOYS moeten tegen steeds meer aanbiedres opboxen en dat doet pijn dus dan maar op alle mogelijke manieren reclamen maken voor jullie bedrijf. Je uit geven als klant en je product promoten.
Zielig om misbruik te maken van dit forum en zielig om mogelijke klanten zo te beinvloeden.
Je begrijpt me nog steeds niet.
Ik heb geen problemen met internet verkoop, ik heb problemen met de bedrijfen en uit deze topic blijkt mijn gelijk weer.
Ik fiets elke dag met ontzettend veel plezier om een Gazelle,
Daar kan een Zandstra toch echt niet aan tippen.
P.S Die Zandstra verkoop je toch enkel en allen omdat er op de privatelabel meer winst zit. Dus je korting verhaal klopt niet je hebt meer winst nodig.
je laat dan een fiets bouwen waar je 40% winst oppakt. en schijnheilig reclamen maken dat deze fiets zo goed is en dat je er ook een koopt voor je vrouw.
NEE je bent gewoon een RAT.
Die met mooie paatjes loopt te liegen en bedriegen en verteld dat jouw Zandstra beter is dan een merkfiets. Klopt dus niet je verdiend alleen de volle mep aan deze fiets.