Zandstra

• henri

in voorgaande post heb je het over “ons” als een internetbedrijf waar je prima zandstra fietsen kunt kopen en in een andere post ben je een klant die onpartijdig zo'n fiets kan aanbevelen en die er ook nog een voor zijn vrouw gaat halen.

heeft bikemotion niets beter te bieden dan jouw zielige SPAM

wat een zaak

wat ziek

• T

Ik praat hier niet over bikemotion maar in het algemeen (internet bedrijven) ik gaf alleen aan dat bikemotion een leuke fiets aanbiedt in dit geval de zandstra

zo zullen er meerdere online adverteerders leuke aanbiedingen hebben.En jullie ook wel , alleen adverteren hun via internet jullie niet, mischien blijven jullie wel een beetje stilstaan.

maar hard he de waarheid internet is de toekomst niet voor jou. Waarschijnlijk zie je het allemaal een beetje zwart wit en is het geen ‘'vroeger’' meer .Internet bedrijven kijken vooruit en ook wat betreft de fietsen wereld.he en SPAM weet je eigenlijk wel wat het betekend nou weltrust henri.

• BikeFreak

Reclame maken voor eigen Fiets! SPAM!!!

De Auteur van dit Zandstra onderwerp is Dhr Raaf! bij Info staat:

Gebruikersprofiel

Naam: raaf

E-mail: W.Rensmaag@quicknet.nl

Auteur Dhr T, Gebruik toevallig het zelfde IP adres als! Dhr Raaf! :P

Auteur: T (—.cable.quicknet.nl)

Auteur: raaf (—.cable.quicknet.nl)

aangezien Dhr T ook aanzienlijk goed op de hoogte is van de stand van zaken,Mag ik dit dan als Toeval zien???

:P Spammer de Spammer de **S P A M**

• bikeboy

Heb ik toch gelijk,

Wij draaien waarschijnlijk toch wel goed zonder reclamen via dit forum.

Ik hoef geen reclamen te maken en me voor te doen als een klant om een fiets extra te verkopen.

bikeboy

• bikeboy

Wat een onzin, maar dat weet je zelf ook wel.

Maar dat is niet erg de internetwinkels schieten als padestoelen uit de grond.

De een nog goedkoper als de ander. (zelf regulering) de klant die via internet wil kopen krijgt steeds meer aanbieders en hebben geen voorkeur bij welke aanbieder ze kopen, ze kijken alleen naar de prijs.

De meer waarde van de vakhandel blijft bestaan en de vakhandel blijft bestaan, omdat deze eerlijk is (wij hebben de klant steeds nodig) iemand die via internet koopt en op een slecht afgestelde fiets rijdt koopt daar dus nooit meer en koopt de vogende fiets weer bij de vakman.

Dat is bewezen hebben we ook gezien bij de zeer slechte ATB van de markt.

Maar zolang ik geen zielige verborge reclamen uitingen van de vakhandel zie gaat het bij de vakman nog niet zo slecht.

Maar jullie DE INTERNET BOYS moeten tegen steeds meer aanbiedres opboxen en dat doet pijn dus dan maar op alle mogelijke manieren reclamen maken voor jullie bedrijf. Je uit geven als klant en je product promoten.

Zielig om misbruik te maken van dit forum en zielig om mogelijke klanten zo te beinvloeden.

Je begrijpt me nog steeds niet.

Ik heb geen problemen met internet verkoop, ik heb problemen met de bedrijfen en uit deze topic blijkt mijn gelijk weer.

Ik fiets elke dag met ontzettend veel plezier om een Gazelle,

Daar kan een Zandstra toch echt niet aan tippen.

P.S Die Zandstra verkoop je toch enkel en allen omdat er op de privatelabel meer winst zit. Dus je korting verhaal klopt niet je hebt meer winst nodig.

je laat dan een fiets bouwen waar je 40% winst oppakt. en schijnheilig reclamen maken dat deze fiets zo goed is en dat je er ook een koopt voor je vrouw.

NEE je bent gewoon een RAT.

Die met mooie paatjes loopt te liegen en bedriegen en verteld dat jouw Zandstra beter is dan een merkfiets. Klopt dus niet je verdiend alleen de volle mep aan deze fiets.

• BikeFreak

Heel erg zielig, Dit had ik niet achter BIKEMOTION gezocht!

mvg aan Bikeboy:P

• bikeboy

We trappen er toch weer in kijk maar:

Auteur: raaf (—.cable.quicknet.nl)

Auteur: T (—.cable.quicknet.nl)

Auteur: claudia (—.cable.quicknet.nl

Auteur: Ron (—.cable.quicknet.nl)

Auteur: dave (—.cable.quicknet.nl)

Wat hebben ze het druk bij Bikemotion :):):):)

Wij kunnen het werk niet aan en daar loppen ze met hun duimen te draaien.

HA, HA,

Bikeboy

• raaf

Bij deze mijn reactie op het hele verhaal:Ik heb niks met Bikemotion of welke fietsenverkoper te maken.Als ik van te voren had geweten wat een zielige vertoning het is op dit prikbord had ik mezelf eerder van de Eiffeltoren geworpen i.p.v. aan een stelletje minkukels van jullie kaliber om raad te vragen bij de aanschaf van een bepaalde fiets.Het ga jullie goed in jullie eigen enge wereldje!

• BikeFreak

BikeBoy dit had ik echter al eerder geconcludeerd… :P de grappenmakers..

Mwa Raaf, Dave, T, Claudia en wie dan ook nog meer! veel suc6 met de Zandzak bike's! maar laat dit forum zoals het bedoeld is, een advertentie op een fietspagina levert je denk ik meer BEZOEKERS op mwa uw als INTERNETmannetje moet dit wel btr weten..

De mzzl's

• raaf

Ik denk niet dat je het erg begrijpt, ik ben gewoon een klant die een fiets zoekt en stuitte daarbij op een fiets genaamd Zandstra daarbij wilde ik weten of het een goede degelijke fiets is of dat ik hem beter niet kan kopen kortom wat de bevindingen zijn, thats all.., er steekt niets achter, dat hebben jullie er van gemaakt.

Zoals de waard is vertrouwd ie zijn klanten…in dit geval! Maar ik ben er al uit hoor, ik koop geen fiets meer, stel je voor dat ik door 1 van jullie geholpen wordt….nee, bedankt, zo zie je maar weer eigenlijk wordt je belazerd waar je bij staat!