Ik ben op zoek naar een geschikte weegschaal, om mijn complete fiets te kunnen wegen, maar ook losse onderdelen. Heeft er iemand een goede tip?
er zijn een aantal oplossingen
de gewone personen weegschaal.voordeel gaat tot 150 kg nadeel niet erg nauwkeurig,eerst alleen op staan en dan met fiets het verschil van elkaar aftrekken en klaar.
de keuken weegschaal.voordeel is erg nauwkeurig,nadeel gaat maar tot 2 kg.
de fiets uitelkaar halen alle onder delen apart wegen en vervolgens bij elkaar op tellen.
of op www.weightweenies.com kijken ,alle onderdelen bij elkaar op tellen en klaar.
of ,en dit is toch wel de beste oplossing ,een hang weegschaal kopen,is erg nauwkeurig en is tekoop bij www.roseversand.nl voor maar 46.50 euro.
nog een tip laat iedereen zijn fiets wegen bij jou met de nieuwe hangweeg schaal,vraag er een euro voor en binnen 47 fietsen heb je dat ding er uit en ga je winst maken
In verband met het meenemen van mijn fiets per vliegtuig (doe ik erg vaak) weeg ik mijn trouwe tweewieler altijd. Ik ben al sinds 1969 internationale fietsliefhebber. Op een personenweegschaal een lange plank leggen en daarop de fiets met de twee wielen op de plank zetten, het gewicht van de plank gewoon aftrekken. Mijn fiets, een Giant randonneur met 21 versnellingen en zadelhoogte 110 cm vanaf de grond, weegt iets meer dan 12 kg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?