Gazelle electrische fiets

• bikeboy

Zijn er al dealers/ Consumenten die op de nieuwe Gazelle easyglider (de electronische ondersteunde fiets) hebben gefietst.

Wat vinden jullie ervan?????

Ik heb een beetje tegenstrijdige mening en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden.

Reacties zijn zeer welkom.

Ik ben benieuwd Bikeboy

• löwikfan

Misschien weet je uit mijn eerdere comments nog wat ik vind van elektrische fietsen in het algemeen. Ik ga de discussie niet opnieuw beginnen, maar mij zie je in ieder geval nog niet eens in de buurt van zo'n ding

• bikeboy

Zo als je weet respecteer ik je mening :)

• fietsenmaker

Sorry hoor, maar die gazelle lijkt precies op de sparta pharos. Doe mij maar de mooie ion of de nieuwe batavus. Vinden onze klanten ook. Zo'n afgrijslijke lelijke accu pakket. Lijkt wel een aangepaste fiets.

• carin

Als jonge gebruiker van een elektrische fiets (ten gevolge van een ongeluk) heb ik gekozen voor de ion omdat hij onherkenbaar is als elektrische fiets. Ik ken inmiddels meer jongere mensen, die niet meer op een gewone fiets kunnen fietsen en ook zij kiezen om die reden voor de ion. Oudere mensen maakt het misschien niks uit, maar ik wil er niet als een gehandicapte of bejaarde uit zien op een lelijke fiets. Ik vind het nogal dom van gazelle dat ze deze wens niet begrijpt en sparta heeft dit wel begrepen.

• fietsenmaker

Volledig mee eens.

• bikeboy

Ik ben zelf ook een groot fan van de ion,

Ik heb echter een minder goed gevoel over de noodzaak van een computer.

In Nederland geen probleem ion-dealers zat maar als de fiets mee gaat op vakantie “en daar krijg je een probleem” dan is dat een stuk lastiger. (hoewel het met de laatste modellen beter gaat die kan je zelf kalibreren).

Op vakantie kan een losse accu een voordeel zijn die kan gewoon mee naar de hotel kamer.

Je ziet ik heb wat tegen gestelde meningen.

Groetjes Bikeboy

• liesje

is hij al tweede hands te koop?