Nee, geen kapotte onderdelen meegekregen. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet naar gevraagd. De remgreep rechts was totaal verbogen en links behoorlijk beschadigd. Ik kon dus niet meer schakelen. Het stuur was met geweld een kwart slag gedraaid
Dat baarde de repararteur zorgen maar bij het ophalen van de fiets zei hij dat hij dat verholpen had. Nadat de wonden wat waren gedicht weer op de fiets gekropen en eerlijk is eerlijk hij zag er weer als nieuw uit en reed weer als een trein.
E e n van de (Ultegra)plaatjes voor op de greep was verdwenen, de andere zwaar gekrast. Voor de rest was het ongelofelijk dat er geen schade aan frame e.d te zien was. Alleen krassen op de linker trapper maar niets kapot.
Ik was al bang dat er een behoorlijk rekening zou komen maar dit prijsje viel toch tegen. M'n computer was ook naar z'n grootje. Koersbroek een groot gat in en m'n shirt geheel verwoest. Maar ja, ik was er goed afgekomen en dat telde natuurlijk.
Om de twee dagen een verpleger aan huis die de wonden schoon maakte en nieuw verband aanbracht. Resultaat ; alle wonden dicht en sommige, op de littekens na, zo goed als genezen. Ik kreeg dus ook een behoorlijk doktersrekening maar ik vertrouw erop dat de verzekering dat betaalt.
Ik kom al jaren in Frankrijk maar heb nooit de moeite genomen een beetje behoorlijk Frans te leren. Bij zulke situaties is dat toch knap lastig!