Morene fiets op speuders

• fransen

Hallo. Ik ben al een poosje op zoek naar een nieuwe toerfiets.

Op Speurders.nl kom ik een nieuwe MORENE fiets tegen die mij wel aanstaat hoewel ik het merk niet ken. Maar wat zij bieden voor dat geld ben ik voor een Batavus of zo toch gauw 200 euro meer kwijt. Daar ik zelf handig ben en helaas geen geldboom heb staat het me wel aan .Wat is jullie mening.

op www.speurders.nl bij heren fietsen op zoekterm morene in tikken.

• SNORKEL

Zo te zien een goed,netjes afgewerkt product.

Naast de al aangegeven specificaties is er zo te zien ook een geintregeerd balhoofdstel gemonteerd,en zijn ook de wielen van behoorlijke kwaliteit,zo op het oog zie ik Alesa velgen,met RVS spaken,wat ik niet kan zien is de kwaliteit van de lak,maar dat is vaak wel in orde.Frame is zo te zien van prima kwaliteit,dit is toch meestal toelevering vanuit het verre oosten.Ook de frames van Gazelle en Batavus worden vanuit het verre oosten geimporteert,en hier afgelakt,en afgemonteerd.

Vaak is wel de verlichting,banden,en trapas van een iets goedkopere kwaliteit maar best te doen.Al met al voor die prijs en een prima basis van frame,voorvork, wielen, naven,nieuwste axa slotje,gerust kopen.Vraag wel even naar de garantie voorwaarden,hoort voor alle draaiende delen 1 jaar te zijn,frame,s vaak 5 jaar en voorvork 1-tot 2 jaar.Daarnaast is het van belang dat de fiets een goede afleveringsbeurt krijgt,en dat hij na een aantal maanden nog eens weer wordt nagekeken.

Suc6 met uw keuze.