Les Trois Ballons cyclo sportivo

• tim

——————————————————————————–

Voor de sportieve fietsers.

Dit jaar weer de tourtocht ‘Les Trois Ballons’, zdl. Vogezen, weekend 9/10 juni.

We zitten op 30 km van de start en organiseren voor de deeelnemers de avond te voren weer de ‘PastaParty’ en een extra vroeg, extra uitgebreid ontbijt.

Nog 3 standaardkamers vrij, kamperen kan ook nog.

vriendelijke groet

Mirjam en Tim

www.colombotte.nl

• henk

spam?

• tim

nee Henk,

oprecht bedoelde info, spam is zoiets als een reclamefolder van appie hein in je bus.

Kom maar langs zou ik eigenlijk zeggen, dan zal je zien dat dat weekend volledig in het teken van fietsen en afzien staat en dat ons bericht hier op z'n plaats is.

Mocht je je er desondanks aanstoren, hier in Frankrijk zeggen we dan ‘Tans Pis’

of te wel helaas pindakaas op z'n hollands.

vriendelijke groet,

Mirjam en Tim

( nu hier onze site weer vermelden zou denk ik wél spam zijn)

henk schreef:

>

> spam?

• henk

Geen probleem hoor maar als je dit soort dingen overal post, zelfs op vragen over een totaal ander gebied, lijkt het ergens op. Het is idd een mooie cyclo en mooi gebied: ben er zelf geweest afgelopen jaar. Bij La Haute Fourche. ook een prima adres.

• tim

precies, daarom zet ik dit ook ondr een eigen bericht en plaasts het niet zomaar overal en zeker niet als een antwoord op een andre vraag.

Groetjes en wie een keer tot ziens in Colombotte, ook vanuit de herberg zelf hebben we trouwens een paar mooi tochten.

Tim

• henk

Cyclo's/toertochten of gewone route's door jullie zelf samengesteld?tim schreef:

>

> precies, daarom zet ik dit ook ondr een eigen bericht en

> plaasts het niet zomaar overal en zeker niet als een antwoord

> op een andre vraag.

> Groetjes en wie een keer tot ziens in Colombotte, ook vanuit

> de herberg zelf hebben we trouwens een paar mooi tochten.

> Tim