Hoi Allemaal
Ik heb voor een tijdje terug al iets in dit forum gezet. Het ging over een Limit fiets. Ik zou ff iets plaatsen als er vorderingen waren. ( Ging over gescheurde velgen)
Helaas geen vorderingen. Ik zou navragen of de fiets bij een ander fabriek gekeurd mocht worden, met dit keurings rapport wilden hun wel opnieuw om de tafel zitten. Ik heb gemaild dat ik navraag heb gedaan bij 3 goede fietsenzaken deze vertelde alle drie dat het voor dit merk fietsen een bekend fenomeen is, zeker de velgen die scheurtjes vertonen.Deze gegevens heb ik door gegeven. Nu moest ik er toch een rapport van hebben. Jammer ik ga er geen euro meer aan investeren om dit ook te doen, het is logisch dat er ook kosten bij komen kijken dan en die fiets is het niet echt waard. Omdat we twee van diezelfde slechte fietsen hadden dacht ik dat de andere ietssssssss beter was. Niet dus. De andere heeft nu ook zoveel gebreken dat alleenmaar bozer wordt op mezelf omdat we dachten 2 fietsen gekocht te hebben waar beide dames zeker 5 jaar op konden fietsen.
Halfords en service???????/// ja als je een dikke portemonee hebt denk ik wel.