trapper

• reneey

hoi,

ik heb een mooie fiets gezien, van het merk Trapper.

Wat is dit voor een merk?

Kan iemand mij iets hier over vertellen?

Is het te vergelijken met Gazelle of is het een heel goepkoop merk waar je binnen een jaar doorheen trapt?

Alvast bedankt voor jullie reakties,

Reneey

• reneey

Het is een Batavus Trapper.

Is dit een fiets met een zekere kwaliteit?

• SNORKEL

De Batavus Trapper is meer een jeugdfiets,met brede 26 inch banden,en de uitstraling van een ATB aangekleed met vaste spatborden en verlichting.

Hij werd in 2 uitvoeringen gemaakt,met een deraileur achter en een enkel blad voor,en er was een uitvoering met trommelremmen-3 versnellingen.

Als je een goed onderhouden exemplaar hebt is dit zeker geen slechte fiets.Echter de Trapper is wel een sterk verouderd model,en een fiets met een niet echt comfortabele houding.

• Biker Paul

Heb vroeger op de ``Dasher`` gereden en dat vond ik een drama, constant pijn in mijn rug, die Trapper is niet veel beter………….

• pieter

Bij Batavus weten ze heel goed hoe ze fietsen moeten bouwen. Als het model je aanstaat en goed past kun je zo iets rustig nemen.

• Biker Paul

Batavus zal heus weten hoe ze een fiets moeten bouwen maar als je er niet lekker op zit, houdt het echt op…………….Je houding, hoe vaak je fietst, wat voor versnelling gebruik je, dat heeft er allemaal mee te maken !

Ik heb ook nu nog een gewone tourfiets van Batavus en die fietst gewoon goed !

Maar een ATB van Batavus of een aanverwant model zal ik nooit meer kopen !