Heb gekocht een nieuwe........

• SNORKEL

Impala voor 5 tientjes………..

De missie: Wil met het geval 4000 Km rijden zonder onderhoud.

Uiteraard haal ik de fiets geheel uit elkaar en stel het geheel naar behoren af,en voorzie de lagers van een goede kwaliteit vet.

Op de zadelpen na blijft de fiets geheel origineel.

Wat ik ermee ga doen is afstanden rijden op de weg,en ook zal hij het bos in moeten want tja,een volgeveerde Impala hoort natuurlijk in het terrein!………

Doel: Eingelijk nog geen flauw idee,gewoon alles documenteren,met foto,s uiteraard,en een verhaal maken van de eerste KM tot de laatste.Doelstelling is dus zonder euvels,proberen de 4000KM te halen.

Wordt vervolgd…………..

• willempie

stuntman geworden snorkel,of wil je bij radar kassa of opgelicht op tv komen.

• SNORKEL

Ja,ik geef toe ik heb wel eens verstandigere dingen gedaan……Het is eingelijk een dubbeltest,zien hoever je kan gaan met een Impala,en kijken of de dekking die in je zorgpolis staat ook daadwerkelijk wordt uitgekeerd hahahaha

• Bart

Wat mij nou intrigeert is:

Hoe nieuw is een Impala van 5 tientjes dan?

Een beetje bladerend zie ik ze zonder versnellingen tot en met versies met 7 versnellingen.

Fotootje?

• SNORKEL

Hallo Bart,verwar je mijn fiets niet met een Gazelle Impala?? Want die Impala die ik nu heb werden alleen geleverd met 21 versnellingen,en er was ook een excate copie maar dan met 20 inch wielen i.p.v. 26.Daarnaast komt de naam ook voor op 24,en 26 inch kinderfietsen met remnaaf.

Listige adverteerders maakten in het verleden ook misbruik van de naam,omdat werd beweerd dat deze Impala ATB,s afkomstig waren van Gazelle.Dit puur en alleen omdat Gazelle al jaren het type Impala voert,een zeer degelijke herenfiets met veel RVS en dan in tig-uitvoeringen te krijgen.

Foto wil ik wel even plaatsen,maar hoe gaat dat op zo,n prikbord????

• Biker Paul

over die foto plaatsen, moet je ff op het mountainbike prikbord kijken !

Daar heeft pas een heel stuk op gestaan over hoe je dat doet……..

FF foto ofzo als trefwoord plaatsen en dan komen de tips vanzelf naar voren !

• SNORKEL

OK Thanks,zal het even proberen

• Bart

Yep.

Ik zat inderdaad aan een van die springbokken van Gazelle (ook een soort springbok eigenlijk) te denken.

Maar als ik het goed begrijp, bedoel je er dus een zoals deze:

http://tinyurl.com/fjfql

Dan begrijp ik het allemaal een stuk beter! ;-)

• SNORKEL

Klopt helemaal,het is exact dezelfde! En jahaaaa,daar ga ik dus serieus op proberen te fietsen hahahaha,ben al blij als ik zonder kleerscheuren de straat uitkom met het ding……

• ab

SNORKELtie, SNORKELtie,

Weet ie dat zeker? Sjonge ik dacht dat je inmiddels toch wel beter wist. 'k Ben zeer geinteresseerd hoe dit afloopt :)

ab;)