Ludo Dierckxens

• Koen Haegeman

Aan alle fietsliefhebbers die van plan zijn om een goede racer te kopen raad ik aan om op de site www.moozes.com te gaan kijken.

Ik ben daar op verzeild geraakt en werd in allerhande magazines gewag gemaakt dat een racer werd aangeboden aan 995 EUR zonder pedalen wel te verstaan.

Dit omvat een 7005 kader DB met volledige afmontage Shimano Ultegra en een mooie verdere afmontage op maat. En hij zit perfect!!

Wat er niet bij staat is dat niemand minder dan Ludo Dierckxens mee in deze zaak is gestapt en dat hij de opmetingen doet en je met raad en daad bijstaat.

Ik ging naar de winkel in Meerhout om even de kat uit de boom te kijken en na een tijdje met Ludo te hebben gepraat over hoe en wat met deze fietsen besloot ik mij eindelijk de racer aan te kopen die ik al lang wou met mijn beperkt budget.

De enige reden waarom ik zo snel overtuigd ben geraakt is omdat daar niet over koetjes en kalfjes wordt gepraat maar echte goeie raad wordt gegeven van wat niet en wat wel te doen. Ik kreeg overal een heel professioneel antwoord op en niet de gebruikelijke verkoopspraatjes. Zo hoort het!!!

Aan alle twijfelaars, neem er eens een kijkje, je zal versteld staan van de service!

Koen.

• Handige harrie

Nou Koen, ik heb even op hun site gekeken . De goedkoopste racer is de Squadron voor 995 euro. Maar die is dan toch echt afgemonteerd met 105.

Als je Ultegra wil ben je toch ben je toch bijna 1300 euro kwijt.

Conclusie: niets bijzonders dus.

• Handige harrie

O JA : Ludo Dierckxens was toch gewoon melkboer ?

• Koen

Wel handige Harrie,

dat is nou net het leuke,

deze squadron werd wel aangeboden met volledige ultegra afmontage en wielen Shimano WHR 560.

In deze afmontage komt deze op 1477 EUR.

Ik heb betaald : 995 EUR + pedalen PD 6610 SPD aan 79 EUR: 1074 EUR

Maar deze promo is natuurlijk niet vermeld op de site omdat het enkel vermeld stond in enkele wielerbladen waaronder dat van de Vlaamse Wielerbond.

Koen.

• Biker Paul.

En als je nou op www.canyon.com kijkt, dan heb je ook een racefietsje , ultegra afgemonteerd ook voor € 995,- kun je alleen niet gaan bekijken maar alleen bestellen…………..

• Fietsuhh

Je kan beter een trek 1500 ultegra kopen voor 1079,- Voor rond de 1000 euro koop je overal een goede fiets