internetshop fiets kopen

• quirrin

ik wil een leuke en goede fiets kopen met zo'n beetje alles er op en er aan nu heb ik een vriend die vaak in de ardennen fietst hij koch een goed betaalbare fiets op

www.maltrabike.nl heeft iemand hier ervaring mee en de kwaliteit is die wel zo goed als die vriend van mij zegt alvast bedankt voor jullie reacties

Quirrin

• quirrin

ik bedoel

matrabike.nl

sorry voor de fout

• Wielerfan

Ik denk dat je vriend wel ervaringen heeft

• quirrin

nou die maat van me die is nogal een type dat nogal uit z'n nek lult dus zo'n goede vriend is et niet maar ze hebben best wel leuke fietsen staan maar de prijzen zijn zo verdomd laag daarom mijn vraag

• siamees

MATRA !!!!

ZE VERKOPEN OOK ERG VEEL ROTZOOI !!!!!!!

• quirrin

dus het is niks begrijp ik

ik zal de fiets 2 keer in de week gebruiken om ongeveer 70 km te fietsen en 3 keer per jaar naar ardennen dus dan is dit niks ??????

• willempie

matra heeft niet zo,n goede naam op de prikborden,is wel terecht denk ik,de fietsen zien best wel mooi uit maar ga je verder kijken blijkt dat vooral de naven wielen en andere kwetsbare onderdelen erg slecht zijn,ook is de geometrie erg slecht,dit betekent dat je er niet lekker op zit en dat ie slecht stuurt en niet lekker loopt.elke keer als iemand vraagt ,zo,n matra bike is dat nu wat is het antwoord NEE.trouwens volgens mij is het zelfmoord om op een matra in de ardennen te fietsen.omhoog ok maar afdalen…….

• Biker Paul

Doorsparen voor wat beters……………70 km. in de week is het heus wel waard dat je dan iets anders aanschaft, wil je een ATB of een tourfiets ??

In beide gevallen is de keuze enorm maar voor een ATB zou ik naar een speciaalzaak gaan die race en ATB verkoopt !!

• Fietsuhh

Misschien een idee om een goede helm te kopen net zoals Willempie op heeft hahaha

• willempie

waarschuwing dit gebeurt er met een matra

www.skoopy.com/show2.php?id=1838&type=vid