welke fiets

• jeannette

Ik weet niet hoe/welke fiets te kiezen. Ik zoek een fiets waar ik lekker in de vakantie toch heuvels goed kan fietsen, zonder een echte racefiets te kopen.

Ik ben redelijk sportief, lang (1.82), maar zal niet elke dag op de fiets klimmen (vind wandelen ook erg leuk), de allerduurste/beste hoeft dus niet, maar moet wel degelijk zijn. Wie kan me adviseren naar welke merken ik moet kijken.

Welke fietswinkel in omgeving Nijmegen geeft goed advies

• Biker Paul.

Als je Doetinchem nog aardig in de buurt vindt, moet je eens bij de pedaleur gaan kijken !

Daar krijg je echt goed advies, hij is niet voor niets uitgeroepen tot de beste van NL !

Maar ik zou gaan kijken voor een cross-hybride of een trekking-bike, een mountainbike lijkt me iets te veel van het goede alhoewel je er bij jou in de buurt wel lekker mee vort kan ! Het merk maakt op zich niet zo veel uit als je maar kiest voor een beetje `naam` ( Gazelle, Batavus, Giant, Cube) er zijn er heeeeeeeeel veel ! Met een beetje Shimano afmontage ben je vaak het beste af en is er iets kapot kan het makkelijk vervangen worden !

Succes met zoeken en laat ff weten wat het geworden is !!

Groeten, Paul.

• jeannette

Dank je wel, ik ga zaterdag kijken (en kopen?)

• Biker Paul.

Neem een gevulde knip of een warme bankpas mee want als je iets koopt daar zal het meestal niet goedkoop zijn :D Mindere merken heeft ie niet, tis allemaal goei spul ! Succes met zoeken ……………