Waar kopen jullie je fietskleding en welk merk?

• debby

Hallo,

Ik vraag mij af waar jullie je fietskleding kopen, in welke winkel bedoel ik dan. En van welk merk jullie je sportkleding halen…Ik hoor het graag

Debby

• Biker Paul.

Allegaartje van van alles nog wat…………..bibshort en beenstukken van Adidas, wintercollant en schoenen van Shimano, overschoenen (neopreen) van Ultima, thermoshirtje bij de Lidl :D, vrijetijdsfietskleding en een fietsjas van Agu, brillen trouwens ook en zo kunnen we nog wel even doorgaan……….en alles is gewoon bij de plaatselijke fietsen maker gekocht en soms ook bij Bike2build in Vlaardingen !

Via internet gewoon een beetje kijken waar het goedkoper is en dat kan nog wel eens wat schelen alleen als je het laat opsturen moet je rekening houden met € 5,50 verzenden (minstens)………….Bij mijn schoenen scheelde het € 20,- met de adviesprijs van Shimano en dat is de prijs die de meeste winkeliers aanhouden !

• willempie

deze is niet duur www.cyclewear.nl

• Albert

Aldi, Lidl, Kruidvat, daar kom ik goed mee uit de voeten hoor. Ik heb daar een hele garderobe van aangeschaft kun je eens wat vaker in de was gooien en heb je altijd een schoon setje. Vooropgesteld, dat je wel goede onderkleding draagt en daar besteed ik dan ook het meeste geld aan.

Albert.