Kinderfiets veilig kopen Prijskiller.NL

• Ed Klein

Prijskiller.nl

Grote mooie webpagina. Ziet er gelikt uit.

Telefoonnummer nergens in een gids.

Zaken adres De Vriesstraat 2 Sint JacobiParochie

Zaken adres De Buffer 7 TZUMMARUM

Wie weet of het een vertrouwd adres is ?

Waar info daarover te vinden ?

Dank.

• Remco Jan

Er staat wel een telefoonnummer op de website. Bel ze eens zou ik zeggen, dan krijg je wel een indruk van de betrouwbaarheid/onbetrouwbaarheid.

• T.Koeman

je moet effe kijken of ze bij een thuiswinkel aangesloten zijn bijv. kieskeurig.nl

• Ed Klein

PrijsKiller.NL in St. JacobaParochtie. Vertrouwd.

Advies van Remco Jan opgevolgd. Gebeld en een duidelijk verhaal.

Geen Thuiswinkel certicaat. Per PC op de site besteld en betaald via IDEAL Woensdagmorgen is de fiets door tante Post bezorgd. Ook de betaling via IDEAL verliep duidelijk en gemakkelijk.

Op de zogenaamde WITTE lijst plaatsen ! Remco Jan schreef:

>

> Er staat wel een telefoonnummer op de website. Bel ze eens

> zou ik zeggen, dan krijg je wel een indruk van de

> betrouwbaarheid/onbetrouwbaarheid.

• henri

directie: ed klein

• ed klein

Als Seniorweb lid vandaag 4 mei. een nieuwsbrief ontvangen over kopen op internet.

ZoekVeilig.nl heeft een site met scores. Is gelieerd aan Vinden.nl

Het enige antwoord waar iets mee te doen viel was van Remco Jan.

De rest loste niets op van een echt probleem.

Ik wil alleen maar kwijt dat de hype van “list en bedrog” mensen in verwarring brengt en sommige antwoorden daarbij niets oplossen. Ook insinuaties niet.

Dit haalt het niveau hier omlaag. Daar werk je aan mee !

• henri

OP 3 mei mailde je zo'n enthousiaste boodschap dat ik dat automatisch als spam zie blijkbaar

• Remco Jan

Je kan ook redeneren van: als iemand echt wil oplichten gaat hij geen kinderfietsen verkopen maar mobiele telefoons (dit zijn tenslotte de meeste oplichterspraktijken via marktplaats). De meeste mensen en bedrijven zijn gewoon betrouwbaar omdat ze wat verder kijken dan volgende week…

• Jasmijn

ik zou zeggen doen……..

wij hebben er ook een fiets vandaan gehaald en dat is allemaal prima geregeld.

groeten Jasmijn

• Hauke

Nou heb er 2 fietsen gekocht! Maar bij beiden was het stuur niet vast te zetten. De boutjes draaiden dol. Na telefonisch contact kreeg ik te horen dat dit een vaak voorkomend probleem is. Ze stuurden me 2 langere bouten op. Ondertussen was de verjaardag van de meisjes al geweest en kon ik mijn kids de fietsjes niet geven. Die waren dus de rest van de dag ontroostbaar. Boutjes losten het probleem niet op, dus ik maandag weer in de telefoon. En wat er toen gebeurde! Zo onbeschoft en brutaal ben ik nog nooit bejegend. Maar strekking was dat ik de stuurpennen zelf maar moest demonteren en op moest sturen, en dan zouden ze er wel naar kijken of ze nieuwe op gingen sturen. Maar schijnbaar in de wereld van prijskiller werkt er niemand meer in nl want ik kon gewoon iedere dag naar het postkantoor! Ik werk van 8 tot 1800 en kan dan niet naar een postkantoor. Houd in dat ik dus zaterdags pas het pakketje weg kan sturen en dan maandag gaat het naar hun. En als ik dan mazzel heb is het met 2 dagen bij hun kijken ze er naar en in het beste geval sturen hun dan meteen terug!dus 2 weken geen fiets is niet ondenkbaar. En dat is schijnbaar heel normaal volgens de absurd onbeschofte meneer aan de telefoon. En ik werd ook nog uitgemaakt voor onbetrouwbaar en oneerlijk.

Maar ik kon de fietsjes ook wel terug sturen. En dan zeker fluiten naar mijn geld, want dat pakketje op sturen is ook al op eigen kosten. Maar meneer had zijn zegje gedaan dus als ik niks meer had! En toen gooide die de hoorn er op!

De rest zal ik maar achterwege laten van zijn commentaar.