utrecht/monschau

• frans snijder

deze gek wil van utrecht naar monschau fietsen .19 julli is het zo ver maar ik zoek de juiste fiets route.wie helpt mij daar mee? mijn dank is groot

• erik

Wat is de juiste route? Zo snel mogelijk? Zo min mogelijk kilometers? Van leuke overnachtingsplaats naar leuk hotel??

• frans snijder

ja dat bedoel ik.ik wil een mooie route.van camping naar camping.en dat zonder omweg.mijn bedoeling is100km per dag te fietsen.

• Ben

Misschien helpt deze link: http://www.fietsen.123.nl/fietsrouteplanners.htm

• Leo van Koppen

Zoek eens met Google op “RurUfer Radweg” en je kunt je hart ophalen.

Deze route loopt van Roermond naar Monschau. Ik neem aan dat je voor het deel Utrecht - Roermond niet om informatie verlegen zit.

De RurUfer Radweg is een zeer rustige route via grotendeels vrije c.q. autoluwe fietspaden en wegen. Naar gelang je verder Duitsland ingaat wordt de natuur als maar mooier en cumuleert in een schitterende natuurgebied rond de Rursee.

In 2004 was het traject tot dit gebied het eerste deel van mijn langere fietstocht, waarvan ik je het verslag op aanvraag kan mailen. Omdat gebruik werd gemaakt van overnachting op B&B-adressen, heb ik geen informatie over campings.

• frans snijder

tof leo ik ben daar blij mee,ik heb 3 weken vacantie dus ik maak daar dankbaar gebruik van .de route van utrecht-maastricht is mijn bekend.mijn dank is groot

• frans snijder

ik bedoel dus roermond ik wacht je mail wel af leo nog een vraag.weet jij hoeveel klm het is?

• erik

Dan heb ik er niets meer aan toe te voegen buiten: fijne reis!