online racefiets kopen

• henk

Hallo,

Waar kan je nu goed online een racefiets kopen?

Ik heb er wel wat gevonden, als bike2build en 12gotrading, maar misschien hebben jullie nog een paar goede tips?

Hartelijk dank, Henk

• Biker Paul.

www.canyon.com

• henk

Zo dankje!

Die hebben mooi spul en al die frames lopen tot 66 cm. Dat is handig voor mij met mijn 1.96 m.

Is dit nou een beetje goede prijs vs kwaliteit. Ik vind ze echt gaaf, maar wel een beetje boven mijn verwachte budget. Ik dacht voor 1000 euro wel goed klaar te zijn, maar dat gaat niet lukken met kwaliteit.

Even terzijde, er was hier vorig jaar ook wel eens zo'n webshop uit duitsland waar ze ontzettend veel specifieke onderdelen verkochten. Weet iemand daar het adres ook nog van?

Andere suggesties van webwinkels met kwaliteit racefietsen zijn ook van harte welkom.

Vriendelijke groeten, Henk :)

• willempie

stevens heeft ook mooie fietsen voor een goede prijs,kijk op www.presto.nl

ook www.biketime.nl heeft mooie fietsen,die kun je zelf samen stellen. www.salden.nl is ook voordelig.kortom er zijn zo veel manieren om een fiets te kopen via internet,als je in de buurt bent van bocholt bent moet je eens naar roseversand in duitsland bij arnhem,erg mooie winkel en erg veel keus,wel alleen het huis merk red bull en koga.

• Biker Paul.

www.roseversand.de misschien, eigen merk is Red Bull……………

Maar een bijna compleet Ultegra afgemonteerde Canyon kost je ``maar`` € 1069,-

Een 105 afgemonteerde Jan Janssen kost je € 1.400,-

Dus tel uit je winst !!:D:D:D

• henk

Yep willempie en Biker paul, hartelijk dank voor de tips.

Ik bedoelde met die onderdelenwinkel inderdaad roseversand.de

Vriendelijke groeten

• Martijn

Met 1m96 heb je wrs geen 66 cm nodig trouwens hoor.

Ik ben 1m96 en heb een 63 :)

• tristan

http://www.cyclopedia.nl daar staat alles netjes op een rij.

• Edwar

IK heb nog een site voor goedkope racefietsen:

www.ciclib.de

Het is een online-winkel en niet duur.

• Edwar

www.ciclib.de