Hallo,
Waar kan je nu goed online een racefiets kopen?
Ik heb er wel wat gevonden, als bike2build en 12gotrading, maar misschien hebben jullie nog een paar goede tips?
Hartelijk dank, Henk
Zo dankje!
Die hebben mooi spul en al die frames lopen tot 66 cm. Dat is handig voor mij met mijn 1.96 m.
Is dit nou een beetje goede prijs vs kwaliteit. Ik vind ze echt gaaf, maar wel een beetje boven mijn verwachte budget. Ik dacht voor 1000 euro wel goed klaar te zijn, maar dat gaat niet lukken met kwaliteit.
Even terzijde, er was hier vorig jaar ook wel eens zo'n webshop uit duitsland waar ze ontzettend veel specifieke onderdelen verkochten. Weet iemand daar het adres ook nog van?
Andere suggesties van webwinkels met kwaliteit racefietsen zijn ook van harte welkom.
Vriendelijke groeten, Henk
stevens heeft ook mooie fietsen voor een goede prijs,kijk op www.presto.nl
ook www.biketime.nl heeft mooie fietsen,die kun je zelf samen stellen. www.salden.nl is ook voordelig.kortom er zijn zo veel manieren om een fiets te kopen via internet,als je in de buurt bent van bocholt bent moet je eens naar roseversand in duitsland bij arnhem,erg mooie winkel en erg veel keus,wel alleen het huis merk red bull en koga.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?